Gedichten check: andere helpen is geen zonde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
pijn dat kennen we allemaal, het is heel normaal in onze taal. verdriet is iets wat je dagelijks ziet, dus ontken het nou maar niet. zelfmoord komt steeds vaker voor, wanneer dringt het tot ons door. we weten wat de oorzaken zijn, scheiding, liefde, pesten dat doet een kind veel pijn. wanneer zijn we er weer voor elkaar, dat is nu mijn grootste maar. mensen denken te vaak aan zichzelf, iets wat we in ons hebben gekerft. een ander helpen is geen zonde, iets wat we vroeger wel konden. dus help elkaar in tijden van nood, voordat iemand anders zijn leven word verkloot. |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Aah, hoe zielig! En ook dit heb je weer prachtig geschreven! Maar dat is logisch als jij het schrijft XXX Suus |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Wauw wat mooi geschreven, brok in mijn keel! Geef elkaar die helpende hand, als die persoon het moeilijk heeft! <3 als wat is je mag altijd mailen liefs |
| reactie 3
|
|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
@suus bedankt. en je weet dat het ook wedersijds is ik vergeet je nooit @Marieke2011 je begrijpt heel goed wat ik bedoel. en misschien mail ik je wel eens. Als je belooft dat als jij het moeilijk heb je dat ook bij mij doet |
| Naar boven | |