Gedichten check: Duidelijk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
wat ik al deed vermoeden komt nu uit je vind me niet leuk duidelijk en luid tijd om verder te gaan het af te sluiten mijn gevoelens voor je kon ik in gedichten uiten |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Mooi gedicht! wel een beetje sneu maar het is wel een mooi gedicht! liefs Sheala |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Sheala voor de reactie, dit word denk ik de slechtste jaarovergang tot nu toe. Ik voelde me al heel slecht vandaag en dat was nog voordat ik dit wist. |
| reactie 3
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Echt mooi.. Kort maar krachtig |
| reactie 4
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Woow..dit raakt me, want ik weet hoe het voelt maar voor mij was de jaarovergang sowieso niet leuk. En jaarovergangen zullen nooit leuk zijn voor mij en mijn familie.. Maar je hebt dit echt heel mooi geschreven! En ik hoop dat het nog goed gaat komen XXX Suus |
| reactie 5
|
|
|
Ja dat werd gister pas duidelijk, trouwens ik vraag me wel af wie die vrouwen waren die me via de intercom gelukkig nieuwjaar wensten. |
| reactie 6
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
inderdaad kort maar krachtig. Het gevoel dat je er klaar mee bent komt goed om mij over. Mooi geschreven. x Amie |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Mooi gedichtje, en k ben het helemaal met mn voorgangers eens! heel aangrijpend en ga zo door! X |
| reactie 8
|
|
|
Bedankt voor de reacties, afvragende was zij dat nou die vanmiddag naast me stond in de winkel en niks zei. |
| Naar boven | |