1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Een korte biografie over mezelf

datum 11-06-12 15:50
reactie 31
Poetess-Sascha
het klinkt misschien raar, maar door al die verdrietige verhalen krijg ik een lach op mijn gezicht, ik ben blij dat zoiets nog nooit met mij is overkomen, maar ik vind het natuurlijk wel heel erg balen voor iedereen die veel mensen kwijt zijn geraakt!
datum 11-06-12 16:24
reactie 32
timmyboy014
Tja, dat geloof ik goed. Maar vroeg of laat krijgt iedereen ermee te maken.
datum 24-03-13 01:44
reactie 33
Patros-Fibros
Dat klopt, niemand blijft het verdriet ongespaard. Ik heb zelf ook het een en ander mee gemaakt. Familie overleden aan kanker, een goede kennis van me en een leraar zijn allebei aan kanker overleden. Dus niet zo'n prettig leven waar ik veel in wordt gepest. Ik wens iedereen veel sterkte toe
datum 24-03-13 14:53
reactie 34
timmyboy014
daar sluit ik mij helemaal bij aan
datum 24-03-13 19:19
reactie 35
Hardboy
Je gewoon sterk houden! Zo kom je het verst!
datum 29-03-13 12:23
reactie 36
Kirbybom
Hallo

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Ik heb jullie verhalen gelezen en het is erg wat jullie hebben mee gemaakt. En ja mijn leven is ook niet bepaalt het makkelijkst. Ik huil vaak over mijn leven. En ik ben mijn leven nu eigenlijk al zat. Soms denk ik aan dood gaan maar ik weet het gaat niks oplossen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft. En ik praat er over met mijn juf alleen ze heeft geloof ik niet echt het idee van wat ik eigenlijk elke dag moet beleven. Vaak maakt ze mij ook verdrietig en daar heeft ze eigenlijk ook geen idee van.

Dus ze zegt dat ze me niet in de steek zal gaan laten. Maar ik heb zo'n gevoel soms dat ze me wel in de steek laat. En dat voelt niet fijn. Sorry dat jullie dit hebben gelezen.

Liefs Amy
Naar boven

Reageren op: Een korte biografie over mezelf

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.