Stel je voor: Een korte biografie over mezelf
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Hallo allemaal, Mijn naam is Tim Lenders. Ik woon in nuenen(Noord-Brabant) En ik ben 17 jaar. Toen ik 8 jaar was heb ik mijn vader(toen 40) verloren aan huidkanker. Vanaf dat moment stortte mijn wereld helemaal in en viel ik in een diep zwart gat. Na 7 zware en moeilijke tijden ontmoette ik een meisje via internet. Vanaf dat moment veranderde alles. Toen op onze 1e date vertelde ze mij dat zij haar moeder verloren was aan kanker. En ik vertelde dat ik wist wat ze voelde. En vanaf dat moment kon ik eindelijk na al die jaren weer verder met mijn leven en het een plekje geven. We hadden een hele hechte band daardoor en dankzij haar heb ik mijn examens voor vmbo-t gehaald. Helaas na 1 jaar en 3 maanden bleek dat ze al 3 maanden vreemd ging. Ik wist niet wat ik moest doen, als ik zelfs dat soort mensen niet kan vertrouwen, dacht ik, wie dan wel? Toen kreeg ik een mail van de beste vriendin van een vriend van mij. Ik kende haar al een tijdje en het klikte heel goed. Ze vertelde mij in die mail dat ze mij heel leuk vond. Zo hadden we een tijdje mailcontact en kwam ik erachter dat haar vriendje haar ook bedrogen had en was vreemdgegaan. Nu 1 maand later zijn we nog steeds gelukkig samen en zien we elkaar ieder weekend. Ik ben ook niet zo bang dat ze vreemd gaat, omdat ze weet hoe dat voelt. Dit was mijn biografie. Als je nog wat wilt weten over mij of mijn relaties dan hoor ik dat graag en geef ik daar antwoord op uiteraard Gr, TimL |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Oh, je verhaal raakt me echt! Ik heb ook al wel wat meegemaakt, maar zo erg als wat jij hebt meegemaakt niet. Ik word al mijn hele leven gepest (ik ben nu 13) Mijn moeder heeft borstkanker gehad (gelukkig konden ze haar nog helpen) Mijn opa is 31 december (oudjaar) 2009 overleden En mijn andere opa(die meer een 2e vader voor me was dan een opa) is vandaag precies 2 maanden geleden overleden..En precies toen ik 13,5 werd Mijn broer is doodgeboren En mijn andere broer heeft autisme Maar dat is nog niks in vergelijking met wat jij hebt meegemaakt! Gelukkig maar dat je nu een vriendin hebt die je altijd steunt en je begrijpt en echt van je houd XXX Suus |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Hey tim heftig verhaal zeg! Ik heb het ook niet echt makkelijk gehad.. Maar weet toch precies hoe je je voelt.. |
| reactie 3
|
|
|
Dank jullie wel voor jullie reacties!! @suusie: wow, nou wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks hoor, dat is niet te vergelijken met elkaar. Het is allebei super erg, elk op zijn eigen manier. @suusie en hardboy: Ik hoop dat jullie ooit het geluk weer terugvinden en kunnen genieten van het leven |
| reactie 4
|
|
|
No thanx Nou, ik vind wat jij hebt meegemaakt toch wel wat erger. Er is niets ergers dan je vader verliezen.. Heb echt medelijden met je en ik vind het echt ontzettend erg voor je..Het is al wel 9 jaar geldeden, maar je zal hem toch altijd blijven missen. Ik wens je echt heel veel sterkte toe Genieten van het leven doe ik wel hoor Want in goede en vooral ook in slechte tijden zijn er altijd je vrienden nog XXX Suus |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik vind het ook een heftig verhaal moet ik zeggen..... Ik heb mijn oom verloren maar die ken ik niet. Hij heeft zelfmoord gepleegd voor mijn geboorte. Maar wel mooi dat je weer een levensvlam hebt in je leven. Ik hoop voor je dat je een mooi leven kan leven en dat je elke dag weer kan denken aan een mooie herinering aan je vader... liefss Sheala |
| reactie 6
|
|
|
UPDATE: Bij mijn oom hebben ze 2 weken geleden darmkanker geconstateerd, Hieraan is hij afgelopen vrijdag geopereerd. Toen ik gisteren op bezoek ging in het ziekenhuis, was dat heel erg moeilijk voor mij. Alles kwam weer terug van 9 jaar geleden. Een paar dagen ervoor had ik mijn vriendin verteld dat ik naar hem toe ging die vrijdag en tot hoe laat. Ze belde mij na dat bezoek op en vroeg hoe het met mijn oom ging en met mij. Ik vond dat zo lief van haar, dat ze daar aan dacht |
| reactie 7
|
|
|
Zo hee dat is niet echt leuk om te horen.. En ja suus je hebt gelijkt dat gelukt komt wel weer |
| reactie 8
|
|
|
Inderdaad niet leuk om te horen! Vreselijk zelfs! Als ik maar het woordje kanker hoor of zie, raakt het me. Ik heb hetzelfde gen als mijn moeder, dus ik kan het later ook krijgen En dan hoor je er elke dag iemand mee schelden op je school.. Dus mensen: STOP SCHELDEN MET KANKER En Tim, jou wens ik heel veel sterkte toe XXX Suus |
| reactie 9
|
|
|
tnx, en het is wel fijn dat ie met kerst al geopereerd is, zo kan hij weer gezond het nieuwe jaar in. Hij moet nog wel een paar weken blijven, om aan te sterken. nogmaals bedankt voor de medeleven en steun |
| reactie 10
|
|
|
Dat is inderdaad fijn! Mijn opa kon kerst niet meer meemaken. Ik heb het hele verhaal bij de korte verhalen check gezet. En dat ik zo met je meeleef komt omdat ik je begrijp. Ik heb het dan wel niet meegemaakt, maar ik heb weer andere dingen meegemaakt. Nogmaals sterkte XXX Suus |
| reactie 11
|
|
|
UPDATE: Gisteren kreeg in ineens super veel pijn in mijn rechterknie, dus naar dokter gegaan, en nu blijkt dat het een lopersknie is. 1,5 maand geleden had ik dat aan mijn linkerknie gehad. Hopelijk gaat het net zo snel over als toen... |
| reactie 12
|
|
|
Het zit niet echt mee bij jou he! Volgensmij kan jij een boek over jezelf schrijven die dikker is dan het harry potter boek Beterschap ermee |
| reactie 13
|
|
|
haha, dat valt wel mee hoor. Ik heb inderdaad veel meegemaakt, maar momenteel gaat het wel goed hoor. Opzich heb ik niet te klagen |
| reactie 14
|
|
|
MirandaHuifkens Berichten: 10 |
tjiezuss wat een ellende!!! ik ben mn ouders en hartsvriendin verloren door kanker mn oma door anorexia mn opa door zelfmoord en 3x raden wat voor ziekte ik heb? al 1 jaar een eetstoornis. sterkte! i know what you feeling !!! </3 |
| reactie 15
|
|
|
wow, das ook echt een hel! Als iemand nog vragen heeft, het maakt niet uit waarover, stel ze dan gerust |
| Naar boven | |