1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Het beloofde land

1
datum 27-12-11 23:17
startpost
timmyboy014
Beste mede-dichters,
Graag zou ik jullie mening over dit gedicht willen horen.
Ik heb dit gedicht uit het hart geschreven en zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. Ik hoop snel wat reacties te krijgen. Ook tips en kritiek zijn welkom, daar kan ik altijd weer van leren
M.V.G.,
TimL

Het beloofde land

Daar lopen we dan, hand in hand
Samen op weg naar het beloofde land
Het land waar iedereen gewoon zichzelf mag en kan zijn
Het land waar we er voor elkaar zullen zijn in tijden van blijdschap en pijn
Kortom een land om van te dromen
Een land waar iedereen wel wil komen
Maar alleen de mensen met een goed hart zullen het vinden
En als je het dan hebben gevonden, dan zal god je met de juiste persoon binden
Een persoon die je altijd alles zal geven
Zo ben je altijd zeker van een gelukkig leven
datum 28-12-11 12:20
reactie 1
Verwijderde gebruiker
wel mooi alleen denk ik dat je 1 zinnetje moet veranderen want er staat : En als je het dan hebben gevonden, maar ik denk dat het beter klingt als het is : En als je het dan hebt gevonden, maar het kan ook een typ fout zijn. Weet ik veel! maarja opzich wel een mooi gedicht. Niet mijn smaak vanwege God. Maar dat maakt niet uit want zo ben ik. en als jij in God geloofd doe je dat toch?
liefss Sheala
datum 28-12-11 15:08
reactie 2
Suusie
Ben het met Sheala eens dat het een mooi gedichtje is..Ik vind het een prachtig gedicht! Echt waar! En je kunt zien dat het uit je hart geschreven is Echt een ontzettend mooi gedicht!
XXX Suus
datum 28-12-11 21:17
reactie 3
timmyboy014
tnx voor de lieve reacties!
Het moest inderdaad "En als je het dan hebt gevonden" zijn, mijn excuses daarvoor.

@sheala: Ik geloofde er eerst ook niet zo in hoor, maar mijn vriendin wel en drm ben ik er meer open voor gaan staan en heb ik wel meer bewijs dat er wel zoiets als god bestaat dan bewijs dat hij niet bestaat. Ik twijfel nog wel beetje hoor

gr,
Tim
Naar boven

1

Reageren op: Het beloofde land

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.