Gedichten check: Een naar gevoel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
een naar gevoel dat nooit went een gevoel van pijn en verdriet omdat je vind, dat jezelf niks waard bent je doet je eigen in de grond boren praat jezelf een gevoel aan dat je niet op deze wereld doet horen dat niemand om je doet geven en het dus helemaal geen zin heeft om door te gaan in dit leven over je wangen gaat dan een traan en je onzekerheid laat je voelen dat het misschien beter is om naar de hemel te gaan want daar heerst geen pijn en verdriet maar er ook naar toe gaan wel aan gedacht maar ik kon het niet |
| reactie 1
|
|
|
maylie Berichten: 1 |
dat is mooi je maakt mij er stil van ik weet wat je bddoel groete maylie |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Woow..ik word hier ook even stil van. Zo voel ik me namelijk heel vaak. Maar ja, wat wil je ook als je vrienden je opeens laten vallen en zelfs lachen als er rotopmerkingen worden gemaakt.. En als je al je hele leven gepest wordt.. En als je op een leeftijd van 13 zo veel mensen hebt verloren die alles voor je betekenden.. Zelfs bijna mijn moeder.. Maar ja, het leven kan hard zijn. En ik ben heus niet de enige die al veel heeft meegemaakt.. Daarom vind ik dit echt een heel goed gedicht XXX Suus |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
echt triest dit gedicht...het raakt me hoor. erg pijnlijk |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
WoW... heel mooi. Voel me ook pricies zo (behalve hemel dan maarja..) heel heel heel mooi gedicht.... liefss Sheala |
| reactie 5
|
|
|
elly94 Berichten: 18 |
droevig gedicht... maar wel heel mooi. veel liefs |
| reactie 6
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Deze ook mooi, wel droevig!! Maar raakt mij diep van binnen!! Veeeel liefs |
| reactie 7
|
|
|
windcatcher Berichten: 27 |
dit raakt mij diep :'( ik heb hetzelfde gevoel ! ooooh god , dit is zo mooooi ! wooow |
| Naar boven | |