Gedichten check: Unjust, So cruel!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
How could this man I thought I knew Turn out to be unjust, so cruel? Could only see the good in you Pretended not to see the truth You tried to hide your lies, Disguise yourself Through living in denial But in the end you'll see You won't stop me I am a fighter and I I ain't gonna stop There is no turning back I've had enough |
| reactie 1
|
|
|
elly94 Berichten: 18 |
je hebt groot gelijk. tijdens je leven zal je mensen tegenkomen waarvan je denkt dat ze het goed bedoelen, maar waarvan achteraf het tegendeel blijkt te zijn. op zo'n momenten doet dat pijn, maar laat je niet tegenhouden door die mensen. want door te blijven vechten zal je steeds sterker worden. en uiteindelijk je doel bereiken. ik weet het is wat veel tekst geworden, maar ik hoop dat je het leest. ik wens je nog heel veel succes in het leven en veel liefs elly |
| reactie 2
|
|
|
heb het helemaal gelezen hoor elly Kom dagelijks zulke mensen tegen.. And still I'm Getting Stronger and stronger! X |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
heel mooi! en in het engels! ga zo door! en jij kan ook heel goed dichten vind ik liefss Sheala |
| reactie 4
|
|
|
Dankjeeee Sheala (A) |
| reactie 5
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Mooi gedichtje, Lucas!! En heb je gisteren en vandaag niet gesproken MERRY CHRISTMAS!!! Beetje laat mr ja..Je gedichtje is in ieder geval top!! Echt geweldig! Maar dat ben ik wel gewend van jou hvj! XXX Suus |
| reactie 6
|
|
|
Dankjeeee suus (L) |
| Naar boven | |