1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Welk dier ben jij....?

1
datum 23-12-11 15:30
startpost
Verwijderde gebruiker
Hee
Het leek me leuk om te weten bij welk dier jij het beste past...
Iedereen heefd wel iets met een dier gemeen......
Als je het niet weet is het ook leuk om het op te zoeken.
Kijk bevoorbeeld naar het karakter, leef gewoontes, uiterlijk, enzo enzo.

Zelf lijk ik erg op een Lynx...
Ik heb pircies de kleur ogen ols de lynx
Ik ben erg zelfstandig
Ik leef veel alleen maar ''jaag'' soms in groepen
Ik heb goede zintuigen (behalve als ik verkouden ben dan....)

Maar het leek me dus leuk om te weten welk dier het beste bij jou past.
En leg ook uit warom.
Veel plezier! liefsss Sheala
datum 24-12-11 08:06
reactie 1
Verwijderde gebruiker
waar kun je dat vinden?
datum 24-12-11 11:21
reactie 2
Verwijderde gebruiker
@ romy166 : nou miss op wikepedia ofzo....
ik weet op welk dier ik lijk omdat ik een werkstuk heb gemaakt over de Lynx....
maar miss moet je kijken: welk karakter heb ik? waar hou ik van? hoe zie ik eruit? dat soort dingen want ik had een cursus gevolgt voor meer zelfvertrouwen en dan moest je 1 kaartje trekken met een dier en ik trok de Lynx en toen ben ik op gaan zoeken op internet wat voor dier dat was en toen bleek het dat ik er zelf veel op leek. Dus het word dan een klein onderzoekje voor je! suc6 liefss Sheala
datum 26-12-11 17:23
reactie 3
Verwijderde gebruiker
ehmm volgens mij ben ik een paard, (nou nou, niet écht een paard maar jeweetwel..)
heb namelijk, dezelfde bruine ogen..
hou veel van rennen en ben dus erg sportief..
verder is het m'n lievelingsdier.. dus geen twijfels aan
'X'
datum 31-01-12 18:40
reactie 4
Jamie33
Ik ben een kat, ik heb hele goeie ogen, ook in het donker,
Ik hou van gezelschap, maar ik moet het zelf opzoeken, dus net als een kat wil ik niet aangehaald worden, ik kom vanzelf.
Ik slaap graag, heb een zacht karakter, maar staat me iets niet aan dan laat ik dat duidelijk merken, net als een kat zou doen.

datum 31-01-12 21:07
reactie 5
Poetess-Sascha
Hond, ik ben ook nooit belangrijk voor iemand in het echte leven. Gelukkig op deze site wel!!
datum 01-02-12 15:16
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Ik denk dat de messte mensen kat zijn..... Niet alleen omdat ik daar het meest op lijk maar katten hebben altijd iets menselijks vind ik.. Maar miss ben ik de enige.... Liefs Sheala
datum 12-06-13 20:13
reactie 7
Patros-Fibros
Ik ben een leeuw, ik ben snel, jaag op mijn doel in mijn leven alsof het mijn prooi is. Ik ben sterk, vecht als het nodig is en ga nooit een uitdaging in de weg.
datum 12-06-13 21:42
reactie 8
tamara1997
Mag het ook welk dier je zou willen zijn?
Want dan zou ik wel een eendagsvlieg willen zijn want dan hoefde ik maar een dag dit leven mee te maken
datum 12-06-13 22:31
reactie 9
Patros-Fibros
@tamara: zou je maar net een slechte dag hebben als eendagsvlieg... Hoe zou jij je omschrijven, als welk dier (eigenschappen, gedrag (denk bijv. aan vluchtgedrag, jachtgedrag, dominant gedrag, of passief gedrag), levenswijze en behendigheid in bepaalde dingen)

Als ik een dier zou zijn wat ik wil zijn, dan denk ik toch dat ik voor The Tasmanian Devil gaan. Hij is bloeddorstig als hij boos is (zie je aan zijn kraag die i.p.v wit opeens rood wordt), hij heeft kraken die 3 tot 4 keer zoveel kracht bezitten dan een krokodil. Ook al is hij erg klein, het is toch één van de sterkste dieren die rondlopen. Ze komen alleen in het wild nog voor in Australië en ze zijn moeilijk te temmen. De dierentuinen die het bloeddorstige buideldier bezitten, steken er veel energie in om ze echt ta.m te krijgen voor en tegen bezoekers.

@sheala: mag ik dit idee gebruiken? Als je wil weten waarom, stuur me dan maar een berichtje. En zeg alsjeblieft 'ja' ©_© <----{Moeten smeekoogjes voorstellen}
Naar boven

1

Reageren op: Welk dier ben jij....?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.