1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Ideeën en suggesties: Welk dier ben jij....?

1
datum 23-12-11 15:30
startpost
Verwijderde gebruiker
Hee
Het leek me leuk om te weten bij welk dier jij het beste past...
Iedereen heefd wel iets met een dier gemeen......
Als je het niet weet is het ook leuk om het op te zoeken.
Kijk bevoorbeeld naar het karakter, leef gewoontes, uiterlijk, enzo enzo.

Zelf lijk ik erg op een Lynx...
Ik heb pircies de kleur ogen ols de lynx
Ik ben erg zelfstandig
Ik leef veel alleen maar ''jaag'' soms in groepen
Ik heb goede zintuigen (behalve als ik verkouden ben dan....)

Maar het leek me dus leuk om te weten welk dier het beste bij jou past.
En leg ook uit warom.
Veel plezier! liefsss Sheala
datum 24-12-11 08:06
reactie 1
Verwijderde gebruiker
waar kun je dat vinden?
datum 24-12-11 11:21
reactie 2
Verwijderde gebruiker
@ romy166 : nou miss op wikepedia ofzo....
ik weet op welk dier ik lijk omdat ik een werkstuk heb gemaakt over de Lynx....
maar miss moet je kijken: welk karakter heb ik? waar hou ik van? hoe zie ik eruit? dat soort dingen want ik had een cursus gevolgt voor meer zelfvertrouwen en dan moest je 1 kaartje trekken met een dier en ik trok de Lynx en toen ben ik op gaan zoeken op internet wat voor dier dat was en toen bleek het dat ik er zelf veel op leek. Dus het word dan een klein onderzoekje voor je! suc6 liefss Sheala
datum 26-12-11 17:23
reactie 3
Verwijderde gebruiker
ehmm volgens mij ben ik een paard, (nou nou, niet écht een paard maar jeweetwel..)
heb namelijk, dezelfde bruine ogen..
hou veel van rennen en ben dus erg sportief..
verder is het m'n lievelingsdier.. dus geen twijfels aan
'X'
datum 31-01-12 18:40
reactie 4
Jamie33
Ik ben een kat, ik heb hele goeie ogen, ook in het donker,
Ik hou van gezelschap, maar ik moet het zelf opzoeken, dus net als een kat wil ik niet aangehaald worden, ik kom vanzelf.