Gedichten check: Kinderdroom
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marike Berichten: 4 |
Stil zit ze in haar kamer waar scherven stil getuigen van de storm in haar hoofd Waar mensen zorgeloos lachen op de foto’s aan de muur Langzaam vallen haar ogen dicht ach laat haar nu maar dromen want dromen doet geen pijn misschien dat ze daar voor even gewoon een kind mag zijn Stil ligt ze in haar kamer waar het kussen zout is als de zee van tranen in de nacht Waar poppen in prinsessenjurkjes luisteren naar haar geheimen over thuis Langzaam wordt haar adem rustig ach laat haar nu maar dromen want dromen huilen niet wie weet vindt ze daar de glimlach in plaats van enkel verdriet Stil ligt ze in haar kamer waar al het klaterende lachen klinkt als het breken van glas waar de stilte herinnert aan de antwoorden die nooit komen Tot ze eindelijk slaapt onbreekbaar omdat alles al gebroken is ach laat haar nu maar dromen want dromen doen geen kwaad ik hoop dat ze daar ontdekken zal dat geluk bestaat |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
doet mij dromen ... en breekt mijn hart te gelijk PRACHT!!! |
| reactie 2
|
|
|
MojaHeijne Berichten: 57 |
wow het is echt een rakend gedicht, en ook toch weer gewoon super mooi goed gedaan xxx Moja |
| reactie 3
|
|
|
marike Berichten: 4 |
dankjewel voor de lieve reactie allebei ^^ |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wauww egt mooi hoor,, hoe kom je daar zo opeens op?? Ik vind m echt super!! XX Renée. |
| reactie 5
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hey Marike Mooi gedicht xx Joop |
| Naar boven | |