Ideeën en suggesties: Challange
|
startpost
|
|
|---|---|
|
xisax Berichten: 71 |
Hoi allemaal. Het leek me leuk om eens te kijken of ik op alle onderwerpen kon dichten. Ik wil jullie vragen om een onderwerp voor een gedicht achter te laten waarop ik er een gedicht op maak. Het gedicht komt op dit forum, mijn profiel, en miss ook op mijn site. Xx ik hoop op snelle reacties!! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Een babyolifantje die zich alleen voelt in de grote boze wereld...? Leuk intiatief! |
| reactie 2
|
|
|
Haay olifantjeislief Haha oke ik ga het proberen. Een lief klein olifantje, helemaal alleen. Mama is weg, het is zo gemeen. Alleen voor haar slagtanden schoten ze haar af. Maar nu krijgt dit kleine olifantje de aller grootste straf. Het kan nog niet zonder mama, het is nog te klein. Het enige wat het kalfje wil, is terug bij haar kunnen zijn. Ook de rest van de kudden is vertrokken. Ze renden weg voor het schot. Maar het olifantje lag achter de bomen en werd vergeten, dat was zijn lot. Nu kan hij niks anders, dan wachten op een eind. Want ook voedsel krijgt hij niet meer, toen mama het haalde werd ze ondermijnd. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Wauw, dat is snel zeg!! Dankje wel!! |
| reactie 4
|
|
|
Alsje |
| reactie 5
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
De perfecte jongen x |
| reactie 6
|
|
|
De perfecte jongen Denk je dat je de perfecte jongen hebt gevonden? Dat hij vast aan jou zit gebonden? Dat alles wat hij is en doet geweldig en perfect zal zijn? Dat hij de enige is die aan alle eisen voldoet de enige die één is met jouw gedachtenlijn? Denk nog eens goed na want het zal je gaan tegenvallen. Perfect bestaat niet, ieder heeft zo zijn dallen. Maar die foutjes hoeven niet te mistaan, je kunt ze positief zien. Wat als je ze als lief en schattig ervaart misschien? De perfecte jongen is voor niemand weggelegt. Maar het zou ook maar gaan vervelen als hij alleen maar alles goed zegt. Weet je? misschien bestaat deperfecte jongen wel, al is die voor iedereen verschillend. Het hangt er van af, Wat is voor jouw zwaar tillend? Volgens mij heb ik dan toch wel mijn perfecte jongen gevangen. Hij is lief, wat onhandig, zorgzaam en is heel goed in wat stangen. Die tweede en dat laatste zal de één als irritant ervaren en de ander juist niet. Dat is waarom voor iedereen, de perfecte jongen er anders uit ziet. Dank je Hardboy dit was een leuk maar moeilijk onderwerp! Je gedichten zijn trouwens ook erg goed.. Xx Volgende onderwerp |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Jij geloofd in iets heel raars en je vind het echt leuk, maar iedereen vind het stom en knapt jou daarom af....... eens kijken wat uje daar van maakt |
| reactie 8
|
|
|
Heey sheala!! Is goed ik maak m op t forum : huiskamer>challange (HEt forum is verplaatst aangezien ideeen en duggesties nie vr dit bedoeld was.) Xx Xx |
| reactie 9
|
|
|
ikwildichten Berichten: 1 |
kan het forum niet hier blijven? |
| reactie 10
|
|
|
hoi ikwildichten. Jaa ik wil het hier wel op houden als de moderators het toelaten maar totdan zal het forum hier plaatsvinden. Sheala: hier is je gedicht!! Ik geloof Ik geloof en vind iets leuk, Maar ieder vind het raar. Ze liggen in een deuk, Maar ik maak geen grap, echt waar. Niemand wil het snappen. Waarom geloof ik daar nu in? Het is niet zo dat ik er van profiteer, dat ik er iets mee win. Ik geloof en vind iets leuk, Maar ieder vind het raar. Ze liggen in een deuk, Maar ik maak geen grap, echt waar Toch geloof ik in wat ik geloof. Ze moeten het accepteren. Ik kies hiervoor en ik beloof, Ze zullen het nog wel leren. Ik geloof en vind iets leuk, Maar ieder vind het raar. Ze liggen in een deuk, Maar ik maak geen grap, echt waar. Leuk bedacht onderwerp Kom maar mt next onderwerp! |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
bedankt voor et gedichtje ! vind hem echt heel mooi geworden! xxSheala |
| reactie 12
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
een gek gedicht over een klein mannetje met een rode neus en een te grote fiets... |
| reactie 13
|
|
|
Het kleine mannetje met de rode neus Ik ken een klein mannetje met een rode neus. Hij was altijd vrolijk, maar niet meer sinds zijn slechte fietsen keus! De fiets was te groot, het mannetje te klein. Genoeg reden voor het mannetje, om boos op te zijn. Ik ken een klein mannetje met een rode neus. Zo fel rood dat het licht geeft, dat meen ik serieus! De kerstman's rendier Rudolf was laatst te ziek om op pad te gaan, Toen kwam het op het klein mannetje aan. Met een neus zo fel als die van de kleine rendier, nog op stal, Belande het kerstfeest niet in het dal. Als beloning voor zijn hulp kreeg het mannetje er een kleine fiets bij, En dat maakte hem eindelijk weer gelukkig en blij. Dank je myself dit was grappig om te doen!! Next onderwerp! |
| reactie 14
|
|
|
Marinda Berichten: 26 |
[u]over beste vriendinnen,[u] Meestal krijg je dan een heel klef gedicht zou jij daar een niet al te klef gedicht van willen maken? Ik vind trouwens wel dat je het [b]super[b] kan!! |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
ik heb ook nog een onderwerp: het begon met snijden, het eindigde met zelfmoord kisses, Elke |
| Naar boven | |