Gedichten check: Haat
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Alleen wachtend kan ik niet weerstaan Deze haat te voelen die nooit weg zal gaan Alsjeblieft iemand geef me een reden Om niet stil te blijven staan in het verleden Er zijn dingen gebeurd die ik zo erg haat En al die mensen die me niet begrijpen maken me kwaad Ze doen wat ze willen en ze kennen geen spijt Jegens al die mensen ken ik alleen maar nijd En deze haat zal mij nooit loslaten Want ik kan er met niemand over praten Want alle mensen zijn bezig met hun eigen zaken Alle ellende zal hen niet meer raken Daarom krop ik mijn haat maar op Aan deze haat zit gewoon geen stop... Dit gedicht slaat niet op mij, maar op de hoofdpersoon in een boek dat ik aan het schrijven ben. |
| reactie 1
|
|
|
marike Berichten: 4 |
mooi.. alleen het twee keer'beginnen met 'want' in het laatste stukje vind ik niet zo mooi, maarja dat is maar een klein loos detail xoxo |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mooii,, is idd wel jammer van die dubbele "want". Maar verder vind ik het egt een super gedicht! xx |
| reactie 3
|
|
|
xdianaa Berichten: 1 |
mooi !! misschien de 2e zin; Omdat alle mensen bezig zijn met hun eigen zaken ? verder een TOP gedicht x] xx' |
| reactie 4
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hej ichigo super ben je een eigen boek aan t schrijven? leuk, wel vertellen he als die uitgegeven wordt xx Joop |
| Naar boven | |