Gedichten check: Perfecte glimlach, vergeten traan.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Perfecte glimlach, vergeten traan. Ik vind het lastig om over iets anders te schrijven, mijn vele gedichten over pijn, laten dat ook blijken. maar ik probeer deze keer een heel neutraal gedicht, zodat misschien ook ik, die frons van me gezicht wis. op school gaat het goed, veel vrienden om me heen, ik ben niet veel verdrietig, het is niet dat ik ween, de nachten gaan goed, lekker uitgerust, alle branden gedoofd en uitgeblust. De zon schijnt super veel, altijd een vrolijke glimlach die ik met iedereen deel, de muziek begint weer te dansen, en ik open me voor alle nieuwe kansen. Het gelukkig typen ziet er goed uit, maar het is slechts een lach die me traan verschuilt. misschien is het dichten over iets vrolijks niet voor mij bestemd, omdat al mijn pijn in mijn traan zwemt. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
mooi! iedereen ziet mij als een heel vrolijk persoon maar eigenlijk ben ik heel ongelukkig maar hier kan ik mezelf zijn. misschien moet jij dat ook doen want gedicht6en hoefen niet te rijmen.... de meeste van mij rijmen voor geen meter maar het is wel mijn wer en mijn leven dus dat maakt dan niet uit... kijk gewoon bij jezelf naar binnen dan komt alles goed. Als je teminste snapt wat ik bedoel........xxSheala |
| reactie 2
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Heel mooi en heel herkenbaar!! Bijna al mijn gedichten zijn "verdrietig". Dichten over verdriet gaat mij ook makkelijker af. Al ben ik niet heel ongelukkig meer. Het komt goed! Echt waar! Ik weet nog wel dat ik me heel ongelukkig voelde 2 jaar geleden, maar nu is alles stukken beter! Hou vol! X Amie |
| reactie 3
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
wauw, wat een lieve reacties. heel erg bedankt echt waar. ik waardeer het heel erg. |
| Naar boven | |