Gedichten check: Een liefdesbrief gedicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
zoals altijd met een regel in mijn hoofd begonnen..maar zonder na te denken stond dit 4 min later op papier..zegt genoeg dus... zoveel verdriet en zoveel pijn het breekt me in tweeën laat me voelen onzeker en klein de huil buien worden steeds langer ik voel me tranen en word alsmaar banger en banger bang dat ik je verliezen zal gaan en helemaal alleen het leven moet gaan doorstaan jij die altijd in mij doet geloven maar zonder jou zal mijn levenslicht gaan doven jouw heb ik mijn hart gegeven jij bent het waardoor ik weer zin had in het leven want jouw liefde is mijn kracht echte liefde waar ik zolang op heb gewacht ik weet ik doe mij nooit zo duidelijk uiten dat spijt me en heeft mij dan ook tot het maken van dit gedicht doen besluiten geef mij de kans om jou mijn liefde te geven en alles wat jij zo verdiend in jou leven want ik wil jou lieverd echt niet kwijt geef mij die kans daarvan zal je nooit krijgen spijt hopelijk doet dit gedicht uitleggen wat ik jou eigenlijk elke dag probeer te zeggen ik hou van jou |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
een mooi verdrietig gedicht.....dit raakt me wel moet ik zeggen....liefs cindy |
| Naar boven | |