Huiskamer: Moeilijke woorden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Omdat woorden slang niet zo veel meer aan is heb ik iets anders wat me erg dwars zit.. Namelijk: woorden die ik nooit goed kan uit spreken! Dus zet allemaal een woord neer die: - Je niet kan uit spreken - Die vaag klinkt als je het heel vaak zegt - Waar je melig van word Enzovoort! Ik begin met het woord actually Vind dat woord echt moeilijk uit te spreken haha |
| reactie 1
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
Papaya ik verslik me r in!! |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
epilepsie ( die ziekte) die moet je altijd op een-of-andere manier uitspreken maar dat lukt mij nooit en dan zegt mijn vader ( die leid dokters op) NEE het is epilepsie. en dan probeer ik het de heele dag en lukt het nog niet en krijg ik de slappe lach |
| reactie 3
|
|
|
xxelianne Berichten: 3 |
aluminiumfolie hahaha. |
| reactie 4
|
|
|
hippopotomonstrosesquipedaliofobie Dit is een fobie voor lange woorden.. Niet echt kort he!:p |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Duplicate content.. ik probeer het elke keer weer uit te spreken, maar het lukt me gwn niet?! :W |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Hamster Wangetjes....... Het klinkt misschien stom maar als ik het snel uitspreek zeg ik altijd Wamster Hangetjes....... |
| reactie 7
|
|
|
Varkens geiten boerenkool Je kent hem misschien wel maar als ik dit zeg hoor je: Varken schijten boerenkool haha |
| reactie 8
|
|
|
AnneSchrijftGedichten Berichten: 25 |
ik lig altijd helemaal strak van het woord 'flipflops..' = slippers in het engels |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Initiatief, struikel altijd over het woord! |
| reactie 10
|
|
|
windcatcher Berichten: 27 |
psychiater , ik kon het vroeger niet en ik kan het noch steeds niet XD |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
psycholoog blijft ook moeilijk, moet altijd even nadenken als ik dat woord wil zeggen, net zoals psychiater idd...is soms ook moeilijk om te schrijven zelfs haha |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
kwardratische formule....... ooit een stuk uit je wiskunde boek moeten voorlezen met dat woord er in>>>>>???? geloof me, in een woord een RAMP!!!! XXKuzz |
| reactie 13
|
|
|
CookiesMunchEather Berichten: 34 |
tough zin: I tough the sky was blue ik typ het makkelijk, maar ik spreek het altijd raar uit :S vooral als het herhaalt en die woord alleen al! |
| reactie 14
|
|
|
Finkelnberg Berichten: 19 |
quasigedoogbeleid vind ik op zich wel een mooie, arbitrair, evenknie, wrevel, wrocht, gade, zonderling en polyinterpretabiliteit vind ik op zich ook wel leuk... |
| reactie 15
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
ik laat mijn nichtje altijd lachen door ineens "flipvla" te zeggen, en dan liggen we samen echt in een deuk, dan hebben we minstens een half uur lang de slappe lachXD |
| Naar boven | |