Gedichten check: Zij is wel voor jou gegaan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Long time no see, maar ik heb weer een gedichtje. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. X Waarom is het zo moeilijk om je te zeggen wat ik voel? Een kusje, een klein gebaar waardoor je weet wat ik bedoel. Ik wil wel heel graag bij je zijn Ook al lijkt het soms van niet Diep van binnen hoop ik echt dat je het zelf ook ziet. Ik ben een held op sokken stap niet zomaar op je af Dat zou ik echt niet durven daarvoor ben ik veel te laf Maar het zal toch nooit gebeuren je ziet me niet eens staan En je hebt voor haar gekozen Want zij is wel voor jou gegaan. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
mooi gedichtje! ik zou 5 sterren geven! xxSheala |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Wauw.. Echt mooi.. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
idd heel erg mooi geschreven..liefs |
| reactie 4
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Mooi geschreven, ik herken me er als man in. (ik ben ook een held op sokken als het op afstappen van vrouwen gaat en zeker bij haar) Als die persoon niet bezet is, zul je denk ik toch over die drempel heen moeten zetten. |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt voor jullie lieve reacties! @matthijs208 ik weet het, ik heb een hekel aan mn onzekerheid.. Maar ik maak alles altijd zo awkward als het meer wordt dan vriendschap xD |
| reactie 6
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Ik weet niet of ik het hier moet neerzetten Amie, maar vandaag had ik ook zoiets. Ik denk dat ik (haar) gezien heb, dat weet ik trouwens niet zeker. Ze ging met een vriendin zitten en keek in mijn richting en na 10 minuten gaat ze weer weg en zegt niks. ?? |
| reactie 7
|
|
|
Hmm ik denk persoonlijk niet dat dat moet betekenen dat ze wegging omdat ze jou zag zitten hoor! Maar wat weet ik er nou van.. Ik ken jouw situatie niet, en wat weet ik nou van liefde :p |
| reactie 8
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
heeel mooi ! |
| reactie 9
|
|
|
@ TheyCallMeMelissa Dankjewel! En even FYI, het was dood eng om te doen, maar ik heb hem gisteren gekust :$ haha ik ben zo blij nu! |
| reactie 10
|
|
|
stefanielove Berichten: 4 |
heel mooi amie |
| reactie 11
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Jaa, mooi geschreven,,! Liefs |