Korte verhalen check: ik wil je hier
|
startpost
|
|
|---|---|
|
sharingan Berichten: 45 |
Ik heb je een keer gesproken en was meteen aan je verslaafd vanaf die ene keer wilde ik nooit meer met iemand anders praten. Vanaf die ene keer heb ik op je gewacht. Na die ene keer kwam je niet meer ik was bang dat je me alweer vergeten was dat het bij een enkel gesprek bleef. Maar dat was niet zo na een week van hoop vol wacht was je daar. We kletsten de hele nacht door. Nou.. de hele nacht… mijn internet viel weg rond 1 uur ’s nachts want we hadden het gekocht. Ik zat op een camping. Vakantie met mijn ouders afschuwelijk saai. Dus ben ik na allemaal manga serie te hebben gezien gaan zoeken op internet naar iets anders te doen. Ik kwam bij IMVU een chat site. Iets wat totaal niet bij me past maar ontzettend leuk werd na dat ik jou had ontmoet. Maar in het tweede gesprek met je viel helaas mijn internet weg. Die hele nacht kon ik niet slapen bang dat jij dacht dat ik het niet gezellig vond met jou en dat je me zou verwijderen als vriend. Maar de volgende nacht was je er weer. Je vertelde over jou vakantie met je vrienden. En dat je een hele week alleen thuis was. Ik vertelde over mijn geweldige vakantie met mijn oom tante en twee nichtjes en de verschrikkelijke vakantie met mijn ouders. Zo spraken we elkaar drie week lang. Alleen op zaterdag en zondag was je niet online. Maar dan kwam je maandag terug met geweldig grappige verhalen over je vriend die dronken was of dat meisje die je niet kende die je allemaal rare sms’jes stuurde. In een van die drie weken vroeg je me iets toen je weg ging. Je vroeg naar een nachtzoen. Die kan ik natuurlijk niet echt geven. En ik wist op dat moment niet wat ik er mee aan moest. Die volgende dag vroeg ik of je goed geslapen had. Je antwoord was ‘nee, want ik heb geen nachtzoen gehad.’ Vanaf toen elke avond als jij of ik vertrok gaven we elkaar een nachtzoen. Het sloeg ook eigenlijk nergens op. Ik begon iemand leuk te vinden die ik op een chat site had ontmoet. Ik zei tegen mezelf doe normaal. Doe niet zo stom dat kan helemaal niet. En toen kwam het… Je was al twee week niet online gekomen je kwam de laatste tijd sowieso al minder vaak online. Die ene zaterdag. Ik weet nog wat je zei op het einde. Je zei dat je geen tijd voor me had.. je zei dat school belangrijker was voor je en dat je daarom niet meer online zou komen. Het was voor mij als of ik een emmer koud water over me heen kreeg. Het deed pijn, een pijn steek in mijn hart. En het doet nog steeds pijn. Ik had natuurlijk ook andere vriendschappen gesloten op die site. Een heel aardig meisje waarmee ik kon kletsen over dingen waar je als pubermeisje over hoort te kletsen. Het was/is vooral veel lachen. En heel soms een traantje om elkaar verhalen. En ik had een andere jongen ontmoet.. hij was anders dan anderen. Zijn manier van denken. Met hem voerde ik vooral discussies ver van alles en nog wat. En het was voor mij moeilijk om hem bij te houden. Hij is me nog steeds te slim af. maar er zaten ook wat… laten we het nadelen noemen. Er zaten ook wat nadelen aan hem. hij bracht veel ellende met zich mee. En daar probeerde ik hem dan weer boven op te helpen. Wat toch wel zwaar en moeilijk was soms. Ik vertelde jou weleens over mijn andere vrienden. Die zaterdag zei jij vlak voor je voorgoed vertrok ‘maar je hebt je andere vrienden nog. Jolien en die Bas waar heb je mij dan voor nodig.’ En toen kon ik het niet meer verbergen voor mezelf. Ik vond hem leuk. Meer dan ook een beetje leuk. Maat op de een of andere manier kon ik het je niet zeggen toen. En nu… Nu ben je weg. Het enige wat ik nu ng kan doen is van je dromen en hopen je ooit weer te spreken. Want na een half jaar tijd heb ik het geprobeerd, ik wou je vergeten verliefd worden op iemand anders. Maar het gaat niet. En ook al kun je dit verhaal niet lezen omdat je moedertaal Roemeens is toch zal ik het zeggen Gaby I Love You |
| reactie 1
|
|
|
draak Berichten: 12 |
erge mooi. Is dit echt waar of niet (Misschien erge stomme vraag) |
| reactie 2
|
|
|
geen stomme vraag en helaas ja het is waar... was het maar niet waar dat zou veel beter zijn bedankt voor je reactie |
| reactie 3
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Meisje.. Ik heb bijna een traan bij me ogen.. Een traan van medeleven. Een pijnlijk rot gevoel. Door een vriendschap verloren. Je weet wat ik hiermee bedoel Jij die hem terug wilt halen, Hij heeft een andere weg genomen, En Ik die voor jou hoopt, Dat de wegen eens weer samen komen. Jij schreeft daar over mij Jolien, En over een onzekere jongen Bas, Jij die er eigenlijk echt achter bent, Dat er meer gevoel voor Gaby was. Jij voelt een steek van pijn, Iets waar jij om mag treuren, Contact dat misschien verloren is, Iets wat ons echt nooit zal gebeuren. Mogelijke gedachte van Gaby, Een vriendschap minder belangrijk dan leren, Ik snap maar al te goed waarom, Jij dit heel heel moeilijk kunt acsepteren. laat je niet meer vallen, Dat zal ik eeuwig beloven. Ik wil meer dan graag, Dat jij mijn woorden zult geloven. Your heart It's me heart Love You x |
| reactie 4
|
|
|
bedankt jolien voor je goed verwoorde steun.. ik doe heel hard mijn best om hem te vergeten.. maar heb nog steeds geen succes.. en zoals ik ergens heb gelezen: trying to forget someone you love is the same as trying to remember someone you haven't met yet... <33 dus ik denk dat ik nog een paar jaar nodig heb voor ik over hemheen ben als nog bedankt voor de steun |
| reactie 5
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Geen dank Myrthe, het is oke, ik weet 't. Wat er ook gebeurt of is gebeurt, Hier kun je altijd de verhalen kwijt, nogmaals, geen dank poppie <3 |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 65 |
sterkte meid.... Ik herken het gevoel..... En weet dus ook uit ervaring dat je er wel overheen komt, ookal voeld dat nu niet zo.....het komt wel goed. liefs |
| Naar boven | |