Gedichten check: Haar angsten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
ik zie zo’n mooie en lieve meid maar haar hart is totaal gebroken ze voelt zich zo ongelukkig hard gezegd, zwaar kloten over haar beide wangen gaat een traan er is haar teveel doen beloven niks bleek er waar van te zijn dus in liefde kan ze niet meer geloven zoveel dat die meid moest meemaken echt van het aller pijnlijkste aard dat ze nog maar een ding voelen kan ik ben helemaal niks waard haar leven is nu zwart gekleurd en angsten voeren haar soms mee naar het randje van een hoge rots om te duiken naar de bodem van de zee maar jij zo mooie en lieve meid springen doe het aub niet weet ik ben ervoor jou om je steunen met je verdriet ik zal altijd aan jouw zeide blijven staan dat doe ik jouw met heel mijn hart beloven zal er echt alles aan doen om jou schat te laten zien en voelen, dat je mij kunt geloven |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Wauw, wat mooi! Echt lief dat je er voor haar bent! Liefs |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Hij is echt zo mooi!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, echt zo lief en mooi!! Liefs |
| reactie 3
|
|
|
dank jullie wel...liefs |
| reactie 4
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Wauw! Ik vind het een prachtig gedicht! Mooi geschreven en inderdaad het meisje waar je gedicht over gaat mag heel erg blij zijn met zo'n steun als jij!! X |
| reactie 5
|
|
|
dank je wel voor je reactie amy...liefs |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
heel heel erg mooi....liefs cindy |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Waaauw, heeel erg mooi geschreven en ga zo door meid want je bent echt goed! -X- |
| reactie 8
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Mooi geschreven maar volgens mij nonam14 is anony een man. |
| reactie 9
|
|
|
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties...liefsss en groetjesss en jah...heb net ff gechekt..ene solly ben echt een mannetje.. |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
wauw.... heel mooi !! XXkuzz |
| reactie 11
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Mooi weer zoals altijd |