Gedichten check: Ik hoop
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Ik hoop, Ik hoop op betere tijden, Ik hoop op een gelukkig leven, Ik hoop op dat ik mag zien dat ik er ook mag zijn, Ik heb de hoop op gegeven voor de betere tijden, Ik heb de hoop op gegeven voor een gelukkig leven, Ik heb de hoop op gegeven dat ik er ook mag zijn, Ik heb de hoop op gegeven waar ik lang naar verlangde, Ik hoop dat ik de kracht weer vind, Ik hoop dat ik de moed weer vind om door te gaan, Ik hoop dat ik het leven gauw weer toe lach, Ik hoop dat ik gelukkig kan zijn met wat ik heb, Ik hoop dat ik hoop dat het leven ook zijn mooie kanten heeft. |
| reactie 1
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Moed houden meis Er zijn er veel die van je houden Hier, maar ook bij jou |
| reactie 2
|
|
|
Wat lief jou woorden, raken me echt, een traan gaat net niet over mijn wangen! Ik hou ook van velen hier,, Liefsss |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
mooi geschreven marieke... maar topper!! jij, moet je zelf beloven dat je altijd in jezelf blijft geloven jij, mag er zeker zijn betere tijden die komen echt tijden van geluk en zonder pijn jij, bezit die kracht en moed ga zo door topper!! met jou komt het zeker goed toi toi meid, veel liefss |
| reactie 4
|
|
|
Ah wat lief,, echt... brok in mijn keel.. wat zijn jullie lief, en topper jij daar, die altijd mij weer moed geeft.. Weet echt niet wat ik moet zeggen! Veeel liefss |
| reactie 5
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Knuffel van mij. |
| reactie 6
|
|
|
Dankje Matthijs! |