Gedichten check: Geen doel meer
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Joop Berichten: 276 |
ik zag je staan ik sprak je aan ik wachte en keek je zag zo bleek ik zag een traan heel langzaam gaan ik wachte lang ik werd soms bang ik wachte een week het deed je geen steek ik wachte een jaar en stond daar maar jij naast mij maar je was er niet bij ik wachte een leven geen antwoord gegeven we werden samen oud we hadden het zo koud maar je bleef daar staan en ik; ik kon niet gaan jouw niet alleen daar laten ik bleef tegen je praten hield je vast, verliet je niet troostte jouw in je verdriet maar toen was jij niet meer het deed me heel veel zeer opeens was ik alleen ik liep zomaar ergens heen ik had geen doel, geen plan ik werd er van binnen angstig van in mijn eentje rondgezworven heel mijn leven is bedorven Ook al antwoorde je niet je deelde met mij je verdriet je bleef bij me staan bent niet weg gegaan ook al zei je niks in heel ons leven zouden we nooit iets leuks beleven daar bij jouw had ik een plan en ook al kwam het er niet van is het mislukt, niet af gekomen we hadden samen onze dromen dat was genoeg, net niet teveel dat is alles wat ik wil nu ben jij weg, weg is mijn plan tsja, dat krijg je er nou van |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
mooi maar een beetje lang het is hel prachtig maar hou het iets korter -> de meeste mensen lezen niet graag zo een lang gedicht vo de rest egt supr! |
| reactie 2
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Wow idd lekker lang, maar ik kan wel wat lengte hebben Mooi gedicht veerder en goed hoe je de continue aabbccdd etc rijm aanhoudt :o |
| reactie 3
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Mooi zeg, echt goed ga zo door |
| reactie 4
|
|
|
je hebt gelijk duck als het een opdracht was ofzo zou ik het ook niet zo gedaan hebben, maar dit was alleen voor de fun dus dan mag het wel een keertje toch? (a) dankjulliewel xx Joop Ps: vind je het erg dat ik altijd duck zeg? :O |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
tuurlijk mag het lang zijn!!! ik zeg alleen maar dat sommige mensen sneller wegklikken als ze zo een lang gedicht zien zo denken mensen nu eenmaal ma het is prachtig dus tuurlijk mag dat!!!(vo mij tog) xx hrrr duck ps: ik vind het niet erg dat je duck zegt hoor!!!!!! |
| reactie 6
|
|
|
MojaHeijne Berichten: 57 |
wow, dat bedoelde je dus met rijmen wel een beetje lang, maarja dat hoort er gewoon bij xxx Moja |
| reactie 7
|
|
|
gelukkig maar duck nou een opdracht van school of iemand die een gedicht nodig heeft Moja. xx Joop |
| reactie 8
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik vind et eiglijk niet zo erg datt t zo lang is, het zijn telkens korte zinnetjes dus het leest best snel. mooi gedicht hor xx Renée |
| reactie 9
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hey joop mis je berichtjes groetjes doom xx |
| reactie 10
|
|
|
depressieveling Berichten: 13 |
heej joop, ik vind het heel mooi. ik lees hier heel veel gevoelens tegelijk uit. is dat zo?? verder vind ik het een mooi onderwerp groetjes depressieveling |
| Naar boven | |