Gedichten check: Mijn gedicht, goed of niet?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MissSecret Berichten: 3 |
[b]Tijd verspilling[b] Wat een pech, was ik maar weg. Ik heb er geen zin meer in, En wat heb het eigenlijk nog voor ’n zin? De enigste waar ik belangrijk voor ben; Mijn ouders, die zijn belangrijk voor mij! Maar die zijn dan ook weer vrij.. Geen zorgen meer en geen pijn, Geef mij maar een fles wijn Dan kan ik ook mezelf zijn. Drank en drugs voelen zo goed, Dan heb ik weer moed, Nog een ding wat ik zou willen En dat is heel simpel, Geen tijd meer verspillen! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Zeker mooi! Ga zo door, rijm is wisselend. Maar drank en drugs lossen geen problemen op. Sterkte! xx |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Zeker wel goed, het is mooi!! En het is jou gevoel,, En dat maakt het gedicht erg mooi!! En wat mijn voorganger al zegt is, dat drank en drugs geen oplossing is op je problemen.. Je voelt je er misschien even goed door.. Maar uit eindelijk voel je je toch weer rot..! Sterkte en veel moed!! Liefsss |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Mooi gedichtje hoor! Sterkte Lieverd.. en inderdaad, drugs en drank lossen helemaal niks op.. zoals de rest al heeft gezegd... ga zo door, want je bent superr goed! X |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
mooi gedichie en drank en drugs lossen niks op brengt je alleen maar dieper in de put wel blijven schrijven want dat doe je mooi. sterkte!!!! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
sluit me aan bij mijn voorgangers...en jah drank en drugs laat je ff fijn voelen maar verziekt daarna alleen nog maar meer je leven...dus niet doen....sterkte!!!! |
| Naar boven | |