Gedichten check: Pijn en Verdriet
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
zal eigenlijk voorlopig niet meer dichten..druk druk..maar moest deze nog ff kwijt... het doet zoveel pijn en verdriet en geloven kan hij het nog niet dat hij afscheid heeft moeten nemen van een prachtig lief en aardig persoon maar hij kon echt niet anders dan op geven wellicht zijn enige toekomstdroom ook al doet het hem zoveel verdriet hij weet de reden waarom hij haar en zijn toekomstdroom achter zich liet om haar een beter leven te kunnen geven en dat zij haar toekomst doel samen met haar kinderen echt kan gaan na streven over zijn wangen gaat net als bij haar een traan maar zij moet weten dat dat de enige reden is waarom hij heeft besloten om weg te gaan door te blijven zal hij haar alleen maar doen zeer en dat is net het probleem, dat heeft zij genoeg gehad dus verdiend zij dat niet nog eens een keer houden doet hij nog steeds elke sec. van haar dat laat hij juist zien door te gaan het is moeilijk te geloven maar wel echt waar |
| reactie 1
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Mooi. Jee, meen je dat nu, voorlopig je laatste gedicht? We zullen je gaan missen! Groetjes, Diana |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Helemaal mee eens met mijn voorgangers! Liefss |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
het raakt me...ben ook ff stil ervan. liefs cindy...en please niet weg gaan |
| reactie 4
|
|
|
dank jullie wel....idd helaas is dit voorlopig de laatste.. maar zodra het weer gaat en ik weer de tijd en motivatie heb kom ik weer terug met nieuwe gedichten....tot die tijd blijf ik jullie gedichten tuurlijk wel volgen.. veel liefsss |
| reactie 5
|
|
|
Zou je erg missen! Maar ik zou nog wel wat van horen! Veel liefs |
| reactie 6
|
|
|
staan bij vorige reactie van mij twee lachende smileys, de eerste had een droevige smilley moeten zijn solly... tuurlijk hoor je nog van mij marieke, neem geen afscheid voor goed topper!! |
| reactie 7
|
|
|
Oké geef niet.. Kan gebeuren! Veel veel liefs |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Waauw mooi gedicht... Aah wat jammer, ookal ken ik je nog niet zo goed: ik zal je wel ergg missen.. je gedichten zijn super en ze raken me echt.. Bij sommige krijg ik zelfs tranen.... Jammer dat je weggaat.. Dikke Kus X |
| Naar boven | |