1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: Verweg

1
datum 02-12-11 21:41
startpost
DJolien
Waarom zo verweg?

Mijn gevoelens voor hem worden steeds erger.
Die zullen waarschijnlijk geen waarheid kunnen worden. Enkel een droom. Dat wil ik natuurlijk helemaal niet. Maar dit kan bijna niet waargemaakt worden. Die afstand is heel groot. Vele uren en kilometers van elkaar vandaan wonen dat doen wij. Jammer genoeg.
Ik heb hem nooit echt gezien enkel van foto's, gek genoeg houdt ik dus wel van hem. Altijd zal ik blijven hopen en als dat niet waar gemaakt kan worden. Zal ik alsnog er het beste van willen maken. Ik ben blij als ik hem via internet kan spreken. Weet dat nu sinds ik contact heb met deze jongen. Eigenlijk amper tot geen intresse meer heb in andere jongens. Teminste niet op die manier. Sinds hij met mij chat, kijk ik niet meer op of om naar andere jongens. Opzich ben ik best wel slecht bezig. Want hoeveel kans is er dat deze jongen waarheid kan worden? Sinds ik hem gevonden heb en met hem chat. Heb ik geen idee waarom ik nog andere jongens zal zoeken. Dat maakt het nog lastiger. Puur bedriegen zal ik hem dan, en dat wil ik niet. Als hij binnenkort een vriendin krijgt. zal ik heel verdrietig zijn. Ik hou echt van hem. Alleen hij, die ik wel leuk vind. Dat geef ik dus nu eerlijk toe en dat weet hij ook. Alleen al aan hem denken maakt me vrolijk. Zoals de woorden die hij zegt, die zijn echt heel erg lief. En is hij een poosje niet online? Dan mis ik hem en wacht ik op hem. Waarschijnlijk weet hij dit wel. Daar ga ik wel van uit. Dit gedicht is daarom ook echt voor hem.

Beste Jij
Jij weet,
dat het moeilijk gaat worden,
die gedachte voelen niet fijn,
De afstand is groot maar in gedachte,
Zal je altijd bij me zijn.
Helaas gedachte zijn niets,
Enkel dromen daar heb je niets aan,
Waarom ben jij zo ver,
bij mij vandaan.
Maar boven alles moet jij weten,
Jongen,
Ik wil je echt niet vergeten.
Hoop dat we elkaar in de toekomt echt zien,
want dan zullen we er achter zijn,
Of jij echt diegene bent die ik verdien.

Nu heb ik weer genoeg over hem verteld.
Buiten hem zijn er nog veel meer. Bijvoorbeeld een goede vriendin. Deel helemaal nog niet lang een vriendschap met haar, maar weet wel dat ik haar niet meer laat gaan. Helaas is ze niet heel veel meer online en dus begin ik haar gesprekken te missen. Vervangen zal ze nooit. Ze is goed genoeg. Voor mij hoeft een vriendschap niet perfect te zijn. Zoals al duidelijk is. Zij betekent zoveel voor mij. Omdat ze vele momenteel niet spreekt voelt ze haar best alleen. Gelukkig heeft ze mij nog. Daar was ze ook blij me zei ze. Ik gun haar mijn beste vriendschap. En wil dit gedicht is voor haar. Zij moet weten.

Beste meid,
Jou kwam ik per toeval tegen,
gewoon uit verveling was dat,
Enkel na een gesprekje,
was het duidelijk dat jij vriendschap had.
Steeds sterker werden onze gesprekken,
meer vertelde we elkaar,
Nu jij een tijd niet online bent,
mis ik jou en dat raar.
Want laatst door de telefoon,
Kon ik je nieuwtjes horen,
hoelang je niet online bent geeft niet,
want onze vriendschap raakt niet verloren.
Dat is iets wat ik echt zeker weet,
Jij bent een beste meid,
Die ik niet meer vergeet.

Ik wil via dit verhaal laten weten dat mensen die verweg wonen ook net zoveel kunnen betekenen als een uit je straat.

Denk jij nu naar deze tekst, met haar wil ik contact maken. Jij bent ook welkom natuurlijk. Er is altijd plaats voor iedereen!!

Liefs Jolien x
datum 14-12-11 21:23
reactie 1
sharingan
lieve jolien,
na 4 week zonder internet zonder gesprekken ben ik eindelijk terug
en nu lees ik dit en het raakt me reccth in het hart
je bent een sgat en bedankt voor het verhaal en gedicht
ik weet dat hij daar net zo over denkt.

ik wil je als vriendin niet meer kwijt
M.
datum 14-12-11 21:40
reactie 2
DJolien
Myrthe Myrthe Myrthe <3
Zo fijn dat je weer online bent!!
Thnx Thnx Thnx voor je reactie!!
Doet mij ook raken recht in mijn hart!
Wil jou ook nooit meer kwijt als vriendin!
x
Naar boven

1

Reageren op: Verweg

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.