Gedichten check: Mezelf haten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Sorry voor dit gedicht, maar wil hem toch delen,,!! Mezelf haten, Ik haat de wereld, Het voelt of ik leef in een rampwereld, Maar ik haat vooral mezelf, Maar waarom al die haat, En ik weet met mijn gevoel en gedachten geen raad, Alles om me heen doet me alleen maar pijn, Maar waarom haat ik mezelf toch, Het lijkt allemaal een groot bedrog, Kan niet het leven zo niet aan, Mezelf haten, Ik moet mezelf en de wereld misschien toelaten, Maar waarom wil dat niet lukken, Zelf haat, Zo boos op mezelf, zo veel kwaad, Het voelt of ik mezelf moet straffen, Maar ik weet dat ik gelukkig moet zijn wat ik heb, Ik zit gewoon gevangen in een web, Ik ben boos op mezelf, wat ik denk en voel, Boos, boos, zo veel woede in mij, En het voelt of iedereen weg gaat van mij zij, Maar ik blijf vechten, hoe moeilijk ook, Jezelf haten is pijnlijk, doe je echt zeer, En dit pijn en verdriet elke dag maar weer, Maar ik zou de rust gauw vinden in mezelf, Mezelf en de wereld niet meer haten hoop ik gauw niet meer te doen, Wil weer zo gelukkig zijn, als het spelende kind van toen, En de wereld ook als een bloeiende bloem zien, Velen kansen, Dan kan ik de wereld toe dansen, Een lach dan om mijn mond, |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
marieke deze raakt me echt...weet ben er ook voor jou...altijd |
| reactie 2
|
|
|
Sorry Cindy!! Maar wilde het toch delen..! Bedankt, jij ben zo lief!! Ik ben er ook echt voor jou,, sms! Liefssssss |
| reactie 3
|
|
|
meid begrijp het...ik herken deze gevoelens ook...echt. mooi verwoord. jij bent zo lief voor iedereen, cijfer jezelf niet weg he meid. altijd goed om gevoelens van je af te schrijven....je bent een topperrrrr zoals A altijd zegt. ben trots op jou |
| reactie 4
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Knuffel van mij. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
kan denk ik niet veel toevoegen aan wat cindy al heeft geschreven...idd je staat altijd voor een ander klaar en soms cijfer jezelf een beetje weg...maar topper!! komt goed met jouw..om jouw te bedanken voor je steun altijd en medeleven...had ik een gedicht voor je geschreven....maar ieder mag weten hoe een topper jij bent...en wat jij voor velen betekend.. jij die mij zo goed begrijp en jouw hand toereikt die ik natuurlijk dan ook echt wel vastgrijp jij die mij telkens steun geeft en op die manier laat voelen dat je met me meeleeft er is een ding en dat weet ik echt gewoon ja jij lieve marieke bent een bijzonder persoon ook jij hebt een hartje van goud en een super kracht die jouw alsmaar weer op de benen houd ook jij hou vast aan jouw dromen want echt ja jij lieve marieke ook voor jou zullen die uitkomen en als der iets is wat jouw doet zeer en je echt het gevoel hebt van ik weet het niet meer deel met mij dan jouw pijn want lieve marieke deze vriend zal er altijd ook voor jouw zijn. liefssss en knuffel... |
| reactie 6
|
|
|
heel mooi gemaakt Anony....Marieke verdiend het ook...ze is zo lief. een geschenk uit de hemel....een engel die er altijd voor iedereen is... |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
dank je wel cindy...en zeker verdiend marieke het...idd een engel.... |
| reactie 8
|
|
|
Wat lief, tranen in mijn ogen! Jullie zijn lief...! Liefs |