Korte verhalen check: geen titel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
AnneSchrijftGedichten Berichten: 25 |
Ik ben bezig met een verhaal en dit is een stukje ervan of misschien ook wel het begin.. wat vinden jullie ervan? Hebben jullie feedback voor me? Willen jullie meer lezen? Ik hoor het graag! -xxx- Anne 'Komen jullie?' Anna stond ongeduldig te wachten op de rest. Ze zouden na de musicalrepetitie wat gaan drinken bij de snackbar. Sjoerd zou ook meegaan. Ze wist wel dat hij haar niet leuk vond, maar toch, zo lang mogelijk bij hem in de buurt zijn was een must! De repetitie was goed gegaan. Anna had weer lekker kunnen zingen en acteren, en natuurlijk naar Sjoerd kunnen kijken hoe hij zijn grote rol vertolkte. Het jaar daarvoor had Anna al een hoofdrol gehad, en dit jaar had ze daar niet meer zoveel zin in. 'We zijn klaar! Heeft iedereen zijn geld?' vroeg Laura. Er werd instemmend ja geknikt of gehumd. Ze vertrokken. Eenmaal bij de snackbar aangekomen knoopte ze een gesprek aan met Sjoerd. Het maakte niet uit waarover het ging, als ze maar met hem kon praten was het goed. Ze moest aandachtig luisteren om niet de draad kwijt te raken over wat het ging, anders gaf ze dadelijk een heel dom antwoord. Hij vertelde over zijn tweede en derde naam. Het waren prachtige namen, daar kwam zij aan; Anna Marlous Janssen. Lekker interessante naam had zij toch weer! Jammer genoeg was ze zijn tweede en derde naam al snel weer vergeten toen ze in zijn ogen keek. Ondertussen was Sarah (mijn en zijn beste vriendin) bij ons komen zitten. Sarah en Sjoerd zijn ontzettend close en altijd heel lief tegen anderen. Toch interesseerde Anna Sarah's verhaal niet zoveel. Ze droomde weg, het was al dagen mistig buiten. Daar zouden zij zitten, onderaan de dijk en met een ondergaande zon, het was koud, dus ze zaten op een kleedje tegen elkaar aan. Ze bedacht hoe ze hem in hemelsnaam kon vertellen wat ze voor hem voelde. Toen werd ze opgeschrikt... |
| Naar boven | |