1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: Mijn boek

1
datum 02-12-11 14:14
startpost
Hardboy
In 1238 werd de voorspelling uitgesproken dat er een familie komen zou die mutant krachten bezaten. Deze familie word bij elke generatie sterker. Maar het hoogtepunt zou komen bij de 4 zusters: Priscilla, Tina, Melanie en Phoebe powers.

Lilly, Mitchell, Linda en Melissa powers zijn de voorgangers van de Mutant Sisters. Lilly bezat de kracht van elektriciteit. Mitchell bezat de kracht van water en ijs. Linda bezit de kracht van vuur. En Melissa bezit de kracht van Psychokinese. Lang hebben zij de we wereld en mensheid beschermd tegen het kwaad. Zij vochten onder de naam: " Mutant Squad ". Lilly had naast het kwaad bevechten een relatie met Mike. Samen hebben zij 4 dochters. Dit zijn de 4 dochters waar de voorspelling over gaat. Mitchell had in het geheim een teamverband met Julie Shay. Tijdens hun teamverband hebben ze een relatie gestart en een kind gekregen. Maar dit is niet bekend bij de rest van de familie. Het kwaad leek tijdelijk geweken. Tot dat Lilly een bericht kreeg hoe ze haar kinderen kon vinden. Haar vijanden hadden haar dochters ontvoerd en ze kreeg 2 keuzes: Dat zij en haar broer Mitchell hun krachten op zouden geven, of dat ze haar dochters voor altijd kwijt raakt. Lilly koos voor de eerste optie omdat ze nog steeds hoop in de voorspelling had. Lilly en Mitchell gaven hun krachten op, maar al snel daarna zijn ze toch vermoord. Lilly stierf op 27 jarige leeftijd. In de tussentijd hebben Linda en Melissa de kinderen in veiligheid gebracht. Melissa heeft deze gebeurtenis uit het geheugen van de meisjes gewist zodat ze dit nooit meer zouden herinneren. Voor alle familieleden heeft had rouw proces lang geduurd. Maar ze leerden er mee omgaan en gingen verder met hun oude leventjes. De 4 zusjes werden ouder en begonnen zich af te vragen wat er is gebeurd met hun moeder. Niet veel later ontdekten ze hun krachten. Ze begonnen deze al vroeg te ontwikkelen. Maar al vlug kwamen ze erachter dat er ook negatieve kanten aan de krachten zaten. Er was namelijk ook weer een nieuwe generatie van het kwaad ontstaan. Tijdens de ontwikkeling van de krachten komen de zusjes bij hun tantes Linda en Melissa terecht. Zij leren de zusjes alles wat zij weten. Met de krachten die zij geërfd hebben gaan ze aan het werk. Priscilla met Psychokinese, Tina met elektriciteit en energie, Melanie met vuur en Phoebe met water en ijs.

Dit zou de achterflap moeten worden van mijn boek!
Hope you like it

X Lucas
datum 02-12-11 20:15
reactie 1
DJolien
Dan heb je een beetje lange achterkant Lucas..
als die in de winkel zal liggen, ga ik die waarschijnlijk wel kopen.
Doe het je niet na xx
xx
datum 02-12-11 20:20
reactie 2
Hardboy
haha dankje waarsschijnlijk word hij dan wel wat ingekort hoor maar ben af en toe nog druk aan het schrijven

Maar bedankt voor je reactie
datum 02-12-11 20:31
reactie 3
AnneSchrijftGedichten
Erg goed geschreven! Als hij in de winkel ligt hoor ik het hè
Nee, maar serieus, echt goed geschreven en zou het zeker kopen als het in de winkel lag!
datum 02-12-11 21:01
reactie 4
Hardboy
haha is goed
Naar boven

1

Reageren op: Mijn boek

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.