Gedichten check: De Achterdochtige Golver
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DeManMetDeRolstoel Berichten: 12 |
Een nieuw stukje Light verse dat uit mijn pen vloeide... De Achterdochtige Golver Een norse doch sympathieke man, sinds kort met pensioen Vulde tegenwoordig zijn vrije tijd door dagelijks te golven Maar door zijn kromme swing, raakte al zijn ballen zoek Dit gebeurt me nooit weer! Riep hij toen kwaad en verbolgen Hij zweerde bij God, geen bal nog uit het oog te verliezen Dit plan had voor zijn handicap echter tragische gevolgen Want na verloop van tijd kreeg hij de harde waarheid voor zijn kiezen Als je alle ballen in de gaten houdt, dan is het lastig golven |
| reactie 1
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Luxe woorden snap der niet veel van :$ |
| reactie 2
|
|
|
Luxe woorden? Nu weet ik operecht niet welke woorden in dit schrijfseltje bestempeld zouden kunnen worden als luxe, en lastig. Laat dus graag even weten welke je bedoelt. Lijkt me juist een luchtig en makkelijk toegankelijk stukje Light verse |
| reactie 3
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Hallo, leuk geschreven! Tip 1: al zijn ballen raakteN zoek. Tip 2: "Dit gebeurt me nooit weer", riep hij..... Ik hou wel van deze light verse, maar schrijf ze zelf nooit. Groetjes, Diana |
| reactie 4
|
|
|
Dank voor de verbetering! En heb inderdaad niet het idee dat het hier veel wordt geschreven, maar wat afwisseling is altijd leuk natuurlijk |
| reactie 5
|
|
|
Wil je mijn gedichten ook eens gaan lezen? Zou ik erg waarderen :$ |
| reactie 6
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik schrijf wel eens een rondeel en aan een sonnet heb ik me ook wel eens gewaagd. Soms hou ik me aan het aantal lettergrepen, soms dicht ik op rijm en af en toe, ach... dan laat ik het allemaal los en vertrouw ik in vrije vorm mijn gevoelens aan het 'papier'. Leuk en interessant, al die verschillende vormen! |
| reactie 7
|
|
|
Komt goed, als je nog even kan reageren op mijn vraag zou trouwens fijn zijn. |
| reactie 8
|
|
|
norse, doch |