Gedichten check: Afscheid
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
vaak tegen iemand gezegd afscheid nemen van jou kan ik niet omdat het mij teveel pijn deed en veel te veel verdriet maar soms moet je eerlijk zijn en juist wel afscheid nemen ook al doet het zo’n pijn afscheid nemen omdat het voor die gene veel beter is je eigen gevoel opzij zetten ook al blijft altijd het gemis afscheid nemen van die persoon betekend ook jammer genoeg afscheid nemen van een droom ondanks dat het je diep in je hart raakt weet je wel zeker dat dit de juiste keuze is die je dan voor nu hebt gemaakt vergeten doe je die gene nooit meer in je hart zal zij/hij altijd zijn dat verzacht dan ook een beetje de zeer ik weet dat het een persoon helpt en haar op deze manier bevrijd daarom dan ook met pijn in mijn hart heb ik genomen van haar…afscheid.. |
| reactie 1
|
|
|
DeManMetDeRolstoel Berichten: 12 |
Mooi, gevoelig en pakkend geschreven. Vindt dat je over het algemeen ook leuk rijmt,.. Alleen loopt en rijmt de zin 'ook al doet het zo’n pijn' een beetje stroef, komt volgens mij een lettergreep tekort. En je afsluiter is volgens mij geen correct, of althans natuurlijk, Nederlands. Doordat afscheid nu achter genomen staat komt die zin wat geforceerd over. Hopelijk kan je hier wat mee, leuk gedicht om te lezen namelijk. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
heel mooi, het raakt me echt. liefs cindy |
| reactie 3
|
|
|
@DeManMetDeRolstoel..bedankt voor je reactie..ja had het door...maar had dit gedicht in 3min geschreven dus kan wel een paar foutjes in zitten... @cindy....dank je wel weer..liefs |
| reactie 4
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Erg erg erg gevoelig gedicht!! Echt wat kan ik nog zeggen..? Gemis doet je veel verdriet en pijn en ook dit ken ik!! Dus ik zou er voor je zijn!! Liefsssssss |
| reactie 5
|
|
|
dank je wel voor je lieve reactie weer...marieke... heel erg bedankt...liefsssss |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Super mooi gedichtjee zeg! mooi verwoord. Je bent erg goed. en in 3 minuten! Waauw dan ben je wel een hele goede dichtster! Ga vooral zo door. en verder: You're the best! Liefss.. NoName.. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 337 |
heel mooi gedicht kus xxx |
| reactie 8
|
|
|
dank jullie wel allemaal..liefss |