Gedichten check: rouw gedicht moeder
|
startpost
|
|
|---|---|
|
sara21 Berichten: 2 |
Ik heb een gedicht geschreven 2 jaar nadat mijn moeder was overleden. mamma, ik vind het moeilijk, zonder jou je hebt me verlaten begrijpen is lastig we hadden een hele slechte band en dat maakt het juist zo ingewikkeld, moeilijk om afscheid van je te nemen we hadden vaak ruzie ik wilde graag je aandacht, je liefde, steun en begrip en dat kon je mij niet geven Ik heb een moeder gemist, en mis je nog steeds. Die vreselijke ziekte wat ze noemen borstkanker heeft je helemaal kapot gemaakt, het was vreselijk om je zo te zien. daar zijn geen woorden voor. mijn verdriet, de tranen die komen en gaan Ik zou nog graag afscheid van je willen nemen Mijn wens is dat ik bij je kon uithuilen, wat ik nooit heb kunnen doen, dat werd niet toegelaten. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heftig gedicht!! Mooi beschreven. Sterkte! |
| reactie 2
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Dit is een heel mooi gedicht met een verdrietig onderwerp. Als ik het goed begrijp was jij jouw moeder altijd al kwijt, ook toen ze nog leefde. Dat maakt het overlijden van je moeder nog moeilijker. Goed dat je erover kunt schrijven. Prachtig verwoord. De pijn is voelbaar. Ik leef met je mee. Kus, Diana |
| reactie 3
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Wat kan ik nog er aan toevoegen! Mooi en heftig.. Sterkte liefs |
| reactie 4
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Heftig gedicht! Sterkte ermee! X Lucas |