1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Altijd alleen

1
datum 29-11-11 17:25
startpost
Suusie
Ik ben altijd alleen
Ook al zijn er zo veel mensen om me heen
Ware vriendschappen heb ik bijna niet
Dat doet me heel veel verdriet

Alles in mijn leven gaat verkeerd
Niemand die mij waardeert
Met tweetallen/groepjes maken..Wie is er over? IK!
Dan heb ik echt zo iets van: Ach, stik!

Gepest worden is iets wat elke dag gebeurt
En er is niemand die me opbeurt
Nooit kan ik een keer mezelf zijn
In mijn hart heb ik altijd pijn

Hier op school kan ik het echt niet meer aan
Ik wil daar echt niet meer bestaan
Ik moet het maar opgeven
En er mee leren leven
datum 29-11-11 18:05
reactie 1
elly94
ik herken de situatie bij mezelf ook, maar 1 ding moet je heel goed onthouden: never give up!!!!!!! blijven doorgaan. ook al lijkt het onmogelijk om te begrijpen, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die wel om je geven! en wat er ook gebeurd, blijf vechten want er komt een dag waarop je doorzettingsvermogen beloond wordt. ik wens je heeel veel sterkte.
veel liefs
datum 29-11-11 18:52
reactie 2
Suusie
Thnx!
datum 29-11-11 23:10
reactie 3
LisaZ
Mensen die geen respect voor een ander hebben, hebben ook geen respect voor zichzelf. Er zijn maar weinig echte vrienden de meeste zijn nep. Twijfel nooit aan jezelf! Het komt allemaal goed
datum 30-11-11 00:32
reactie 4
DeManMetDeRolstoel
Wat super knap hoe je die emotie over brengt, heb zelf nooit echt in zo'n situatie gezeten maar daarom is het des te knapper dat je me echt 100% weet te pakken en laat meeleven met je tekst. Verder vind ik persoonlijk wel dat je rijm een stuk vloeiender zou mogen zijn. Nu vind ik soms dat het en iets te makkelijk rijmt, en dat je soms niet goed oplet op welke lettergreep de klankrijm ligt. Hierdoor heb ik dat het wat stroef leest soms.
Dit is totaal niet negatief, of afbrekend bedoelt hoor, weet dat. Het is meer dat ik denk dat het alleen maar positief werkt als je elkaar opbouwende kritiek geeft waardoor je kan verbeteren als schrijver of schrijfster. maar goed, nogmaals erg knap hoe je het gevoel weet over te brengen trouwens, je weet de lezer naar mijn mening namelijk echt te pakken en te raken, iets wat (voor mij in ieder geval) altijd lastig is.

Verder los van het gedicht, probeer het enigzins van je af te zetten en blijf lekker jezelf. Ik ben ervan overtuigd dat mensen die zichzelf zijn en die respect voor andere hebben uiteindelijk altijd beter terecht komen en meer gewaardeert zullen worden. Trek je er dus niet teveel van aan, en blijf lekker doen waar jij je prettig bijvoelt dan komt het vanzelf wel goed.
datum 30-11-11 21:19
reactie 5
Hardboy
You're never alone,
You Just have to find out,
Who are you real friends,
And who not!

#You're special in your own way!
(K)
datum 03-12-11 20:37
reactie 6
Verwijderde gebruiker
heel mooi en met passie gemaakt xxx
Naar boven

1

Reageren op: Altijd alleen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.