1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: belangrijk

1
datum 28-11-11 13:07
startpost
Hardboy
ik kijk af en toe wel eens welke leden er online zijn op de site.. tot mij grote verbazing kwam ik bij JeanPaul1.. Maar dat was niet het ergste het ergste was dat hij mijn foto op zijn profiel heeft! hoe komt hij aan mijn foto die ik op hyves en facebook heb staan en wat moet hij ermee? ik ken diegene niet eens!. En als je dit leest!: jeanpaul1 Je mag een faker zijn maar gebruik niet mijn foto!
datum 28-11-11 14:04
reactie 1
CookiesMunchEather
Het is maar een afbeelding? Dat kan je zo makkelijk kopiëren,plakken of screenen? Kijk als je die tekening zelf gemaakt hebt oké, maar als het een normale Google afbeelding is dan zie ik er geen probleem mee? :/
datum 28-11-11 14:07
reactie 2
Hardboy
het is geen tekening het is een echte foto van mij!
datum 28-11-11 17:07
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Oke, je hebt helemaal gelijk hardboy. en daarom zet ik dus ook nooit een foto van mij zelf op internet...
datum 28-11-11 19:13
reactie 4
DaciaDaantje
Heb je jean paul pieterse al een bericht gestuurd? En meteen een naar de admin? Melden dit! Dat kan echt niet.
datum 28-11-11 20:00
reactie 5
Hardboy
ja heb al een bericht gestuurd ja !
datum 29-11-11 08:07
reactie 6
Verwijderde gebruiker
ja die jean paul pieterse is echt niet leuk man, tegen mij zei hij je bent een hoopje kots, maar hij had niet verwacht al die reacties onder mijn gedicht die voor hem bedoeld zijn, kijk maar allemaal, bij mijn gedicht, (keep follow your dreams) dan kunnen jullie lezen wat voor n eikel jean paul is, en dan kunnen jullie lezen hoe wij gelachen hebben om hem haha.

@hardboy ik vind het erg sneu voor jou dat je dit overkomt. liefs cindy
datum 29-11-11 15:15
reactie 7
Hardboy
heb het gelezen weet niet waar die jean last van heeft!
Naar boven

1

Reageren op: belangrijk

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.