Huiskamer: belangrijk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
ik kijk af en toe wel eens welke leden er online zijn op de site.. tot mij grote verbazing kwam ik bij JeanPaul1.. Maar dat was niet het ergste het ergste was dat hij mijn foto op zijn profiel heeft! hoe komt hij aan mijn foto die ik op hyves en facebook heb staan en wat moet hij ermee? ik ken diegene niet eens!. En als je dit leest!: jeanpaul1 Je mag een faker zijn maar gebruik niet mijn foto! |
| reactie 1
|
|
|
CookiesMunchEather Berichten: 34 |
Het is maar een afbeelding? Dat kan je zo makkelijk kopiëren,plakken of screenen? Kijk als je die tekening zelf gemaakt hebt oké, maar als het een normale Google afbeelding is dan zie ik er geen probleem mee? :/ |
| reactie 2
|
|
|
het is geen tekening het is een echte foto van mij! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Oke, je hebt helemaal gelijk hardboy. en daarom zet ik dus ook nooit een foto van mij zelf op internet... |
| reactie 4
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Heb je jean paul pieterse al een bericht gestuurd? En meteen een naar de admin? Melden dit! Dat kan echt niet. |
| reactie 5
|
|
|
ja heb al een bericht gestuurd ja ! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
ja die jean paul pieterse is echt niet leuk man, tegen mij zei hij je bent een hoopje kots, maar hij had niet verwacht al die reacties onder mijn gedicht die voor hem bedoeld zijn, kijk maar allemaal, bij mijn gedicht, (keep follow your dreams) dan kunnen jullie lezen wat voor n eikel jean paul is, en dan kunnen jullie lezen hoe wij gelachen hebben om hem haha. @hardboy ik vind het erg sneu voor jou dat je dit overkomt. liefs cindy |
| reactie 7
|
|
|
heb het gelezen weet niet waar die jean last van heeft! |
| Naar boven | |