1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Plaatsen gedicht

1
datum 27-11-11 22:10
startpost
DaciaDaantje
Hallo, ik heb nu al een aantal keren hetzelfde gedicht geplaatst. Iedere keer wordt het niet volledig en niet met de gekozen kleuren weergegeven. Kun je mij vertellen hoe dit komt en hoe ik het goed kan krijgen? Groetjes en alvast bedankt voor de reactie.
datum 28-11-11 12:22
reactie 1
besto
In het kiezen van de kleuren ging nog iets fout, dat zou nu moeten werken. Hoe bedoel je niet volledig weergegeven?
datum 28-11-11 19:38
reactie 2
DaciaDaantje
Ik schrijf onder mijn gedicht altijd nog een regel met het copyright teken, mijn naam en de datum waarop het gedicht gemaakt is. Die regel wordt altijd geplaatst, behalve bij het gedicht dat 'liefde' heet en dat ik een aantal dagen terug heb geplaatst lukt het maar niet, daar valt die regel steeds weg. Groetjes!
datum 28-11-11 20:19
reactie 3
besto
Het gebeurd nog wel eens dat wij die regel weghalen bij het keuren van een gedicht, dit omdat het eigenlijk niet nodig is. Op alle gedichten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, daarin staat al hoe het copyright is geregeld, verder staat jouw naam en de schrijfdatum er ook al bij.
datum 28-11-11 20:54
reactie 4
DaciaDaantje
Dat snap ik wel, maar als ik een gedicht wil printen ( of iemand anders zou dat doen) dan staat er automatisch onr het gedicht het copyright teken met jullie naam. Dat betekent dat jullie dan het copyright hebben van mijn gedichten. Dat lijkt me niet helemaal juist. Daarom en ook om andere redenen heb ik het er graag bij. Ik heb ook een hoop gedichten geplaatst waar het wel gewoon mee is genomen. Ik hoop dat jullie hier nog eens over nadenken en het toch willen plaatsen.
Dank voor jullie aandacht en moeite!
Groetjes, Diana
datum 28-11-11 22:20
reactie 5
besto
Zet hem maar opnieuw in de keuring, dan zorg ik dat hij er door komt.

De copyright melding bij het afdrukken heb ik gewijzigd naar de naam van de dichter. Goed punt.
datum 28-11-11 22:44
reactie 6
DaciaDaantje
Thanks! Bedankt voor de medewerking, tof!
datum 02-01-12 11:22
reactie 7
ris10
hoe kun je gedichten plaatsen>
datum 02-01-12 11:52
reactie 8
Suusie
Ga naar gedicht insturen en dan zie je het vanzelf
datum 08-01-12 17:34
reactie 9
Rio87
Hoe lang duurt het voordat je gedicht is goed gekeurd en zichtbaar is?
datum 09-01-12 03:01
reactie 10
timmyboy014
meestal 1 dag ongeveer
Naar boven

1

Reageren op: Plaatsen gedicht

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.