Huiskamer: What's up y'all?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DannyR Berichten: 65 |
Lieve 1001gedichten, Het is zondag 27 november 2011, alleen heel vroeg in de morgen. Om precies te zijn, twee uur en achtenveertig minuten.. .. Oke oke, geen dagboek gedoe. Het is alweer 'n tijd geleden dat ik actief ben geweest op het Forum, dus tijd voor een refresh. Waarom ik niet heel veel gedichten heb, staat verder 'n kleine toelichting op mijn profielpagina (dat terzijde). Ik hoopte dat er nog een enkeling oude bekende op 1001gedichten actief zijn, en hier even een gil achterlaten. Als je toch die gil achterlaat, laat dan als je zin hebt ook even weten hoe het met je gaat en wat je nu de dag allemaal uitspookt! Gezelligheid kent geen tijd! (: |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heee! Haha gezellig, net een paar gedichten van je gelezen, mooi zeg! Megt mij gaat het goed hoor xD Uhm.. wat ik de hele dag uitspook? School, werken en met vrienden afspreken en soms, als er iets in me opkomt, gedichten schrijven kDoe de opleiding maatschapelijke zorg, dus met ouderen en kinderen met een beperking, heel leuk hoor! Jij bent wel creatief zeg!! Kunstopleiding en gedichten schrijven, leuk hoor! Hoop dat er meer mensen reageren, wel leuk van anderen te horen! ~ Hoe meer ziel'n hoe meer vreugd =) |
| reactie 2
|
|
|
Hee, zo te zien is ons olifantje lief! Zo te zien op je profielpagina ben je nog niet lang lid op 1001gedichten, dus nog een (hopelijk) warm welkom bij deze! Leuke opleiding, ik zat eerst ook te twijfelen om iets sociaals te doen. Ben je van plan om later ook met mensen met 'n beperking te blijven werken, of ligt je interesse misschien toch in een andere soorten mensen? Ciao. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
|Haha, jaa ben heel lief hoor Dankje, jah nog niet zo lang geleden begonnen met dichten, mar vind het wel heel leuk! Jij dicht al lang las ik, dan kan je het vast wel goed!! Ja, is leuke opleiding, wil later met kinderen met een beperking werken! Oh, wat grappig dat jij dat ook overwoog om te doen! Haah aan je foto kan je wel zien dat je technisch en creatief enzo bent, coowl!! Wat wil jij later doen, kunstenaar worden, of meer lesgeven op school, of iets anders =) ? Byebye |
| reactie 4
|
|
|
Haha, valt wel mee. Ik dicht nu eigenlijk niet meer, o.a. te druk. Dus zal 't ook wel beetje zijn afgeleerd. Nou, wat ik dus doe is een docentenopleiding & kunstenaar in één, dus het is maar net wat je wil. Alhoewel ik zelf wel heel graag les zou willen geven in alle beeldende vakken aan de bovenbouw op t middelbaar (: Ik zal ernaast waarschijnlijk wel autonoom kunstenaar blijven, maar dat zie ik dan wel weer. Nog 'n lange weg te gaan, maar we komen er wel! |
| Naar boven | |