1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Mijn gedichten

1
datum 26-11-11 15:42
startpost
Hardboy
Hallo mensen ik was een beetje op internet aan het rondkijken tot dat ik tot mijn grote verbazing zag dat er mensen waren die mijn gedicht gejat hebben en op een andere gedichten site hebben gezet. Ik vind dit niet kunnen want ik heb dat gedicht gemaakt. En dan gaat de andere met de eer er van door.!

Dus mensen die gedichten jatten en dit lezen; STOP ERMEE!
datum 26-11-11 19:55
reactie 1
Marieke2011
Helemaal met je eens, dit vind ik niet kunnen, en is niet eerlijk, ik zou het niet eens kunnen, want jij die het gedicht niet heb gemaakt. Weet het is een gevoel van een persoon, diepste uit hun hart! Dus uit respect dit niet doen, of zet er bij, dat je hem mooi vind en hem met anderen wil delen op een andere site!!
RESPECT VOOR HUN GEDICHTEN!!

Liefss
datum 26-11-11 22:52
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Helemaaal mee eens. het is door jou handen geschreven en door jou hart geuit. dus ga niet even op andere sites zeggen dat het van jou is, schrijf maar je eigen gedicht als je het kan. maar ga niet doen Alsof. en als je wil dichten, dan doe je dat maar op z'n tijd. Met je eigen handen en hart!

x NoName
datum 27-11-11 00:00
reactie 3
DaciaDaantje
Je bedoelt met "mijn gedichten" de songteksten die je overschrijft en als jouw gedichten door laat gaan? Tja, die zul je vast wel ergens tegenkomen op het internet. Bij Lyrics.com en songteksten.nl enzo. Miljoenen zijn er mee verdiend. En wat jij doet mag niet. Op songteksten rust auteursrecht, die mag je niet zo maar overnemen en er jouw naam onder of boven zetten. Schrijf je eigen spul, je kunt het best!
datum 27-11-11 00:55
reactie 4
Hardboy
dacia ik heb al eerder gezegd dat die niet van mij zijn daarom staan ze bij mijn verzamel map: My Favorite Lyrics!
datum 27-11-11 02:35
reactie 5
DannyR
Ik heb naar aanleiding van deze thread toevallig een paar gedichten van mij gecheckt via Google.. Volhouden & Verleden Toekomst zijn beide 4x gespot op een andere site, dit kan echt niet! O.O Bij één zag ik toevallig een reactie van Droomster, daar moest ik ondanks het gestolen was wel mee lachen

De links waar ik ze heb gevonden, heb ik als reactie onder die twee gedichten van mij gezet. Iemand enig idee hoe je zulke acties kan laten blokkeren op de aangegeven site?

Het is alweer half drie, ik zal eens in bed duiken. Voor je het weet is de zon weer op!
Naar boven

1

Reageren op: Mijn gedichten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.