Gedichten check: Angst om mezelf te zijn..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 69 |
Mijn eerste gedicht: Ben bang voor mezelf met al mijn woede en verdriet en wat mij nog banger maakt is dat iedereen het ziet.. En wat vinden jullie ervan? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heel mooi, kort maar krachtig! Één ding; je moet gewoon jezelf zijn hoor, want dat is wie je bent en het is heel moeilijk/zwaar om iemand anders voor te doen! Liefs, ME |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt olifantjeislief. je hebt er helemaal gelijk in. maar soms is het moeilijker om jezelf te zijn dan om iemand anders voor te doen.. Nogmaals bedankt Liefss.. |
| reactie 3
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Jaa, zeg veel over je zelf. Mooi geschreven, kort en indd krachtig gedichtje! Maar weet je bent wie je bent, zo mooi anders! Je bent precies goed zoals je bent!! |
| reactie 4
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Ik kan alleen advies geven, bid tot Jezus en vraag hem om rust. Wat je ermee doet is aan jezelf. |
| reactie 5
|
|
|
Dank je wel matthijs. Bedankt voor je steun |
| reactie 6
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Prachtig! Nog een titel en het is af! Niets meer aan doen. Mooie woordkeus! Ga zo door, als dit je eerste gedicht is, kijk ik uit naar de volgende! Groetjes, Diana |
| reactie 7
|
|
|
haha bedankt Diana, ik las ook nog een paar van jou gedichten. die zijn ook super. Nogmaals bedankt |
| reactie 8
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Dankje! Dat is lief van je! Liefs, Diana |
| Naar boven | |