Gedichten check: Zijn kracht en liefde is echt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
voelend als verlamd door gevoelens overheerst geen kracht meer door verdriet beheerst biddend op bed vragend om kracht overgevend aan hem hij weet waar je naar smacht de pijn de afwijzing steeds maar weer voor haar ben je niks doet nog steeds zeer gevangen in een put de liefde die hij geeft Jezus die je omarmt en kracht geeft als ik niet meer verder kan is Jezus altijd daar waar niemand je helpt ben ik hem heel dankbaar voor mensen ben je niks waard voor hem ben je heel kostbaar waar ze je willen breken is Jezus in nood voor je daar |
| reactie 1
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Mooi hoor! De kracht zult gij vinden in jezus! liefs |
| reactie 2
|
|
|
Zonder Jezus had ik het niet gered, dan was ik er al een tijd terug denk ik niet meer geweest. Dan zie je hoe mensen (meervoud) je tot wanhoop kunnen drijven. |
| reactie 3
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Doe waar jij je goed bij voelt, en Jezus geeft jou kracht!! Kracht wat je sterk maakt! want dat ben je! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
heel mooi, sluit me bij marieke aan....liefs cindy |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt voor de reacties Cindy en Marieke, maar ik ben zelf niet sterk maar zwak. Ik geef me dan over aan Jezus en bid en vraag om kracht. Daarnaast heb ik zelf ook een heleboel dingen verkeerd gedaan (gezondigd) ook tegen anderen en Jezus heeft die zonden uitgeboet op het kruis. |
| Naar boven | |