Ideeën en suggesties: Meer Reacties ...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Roomijsjes Berichten: 5 |
Hallo... ten eerste vind ik deze site super goed! maar ik vind het jammer dat als ik er gedichten op zet er niet zoveel reacties op komen, misschien kan er iemand komen die er reacties op zet want daardoor zet ik er geen gedichten meer op,ik zou dat heel leuk vinden...want weet niet of mijn gedichten mooi zijn enzo.. Groetjes Romy. (als je het ermee eens bent reageer even) |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
heey romy, als je gedichten van andere dichters leest en daar een reactie op geeft zullen ze ook bij jouw gedichten gaan kijken en reageren.. bij somige dichters zul je onder elk gedicht wel een reactie zien..maar die zijn hier al een hele tijd en hebben lieve vrienden hier gemaakt..maar ook die zijn begonnen met een reactie te geven op andere dichters gedichten.. zal je gedichten gaan lezen en er een reactie bij zetten... grtjess Anonymous |
| reactie 2
|
|
|
Siata-chan Berichten: 21 |
Ik begrijp je volledig Romy ik vind het ook jammer dat er zo weinig reactie komen op mijn eigen gedichten |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Ik zal op je gedichten reageren Romy ! Ik maak mensen graag blij |
| reactie 4
|
|
|
merel12 Berichten: 45 |
ja ik vind het ook jammer x merel |
| reactie 5
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
het is jammer.. maar als jij reageert op mensen reageren die waarschijnlijk terug dat is bij mij meestal wel zo.. |
| reactie 6
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
Ja, dat was bij mij ook.. gewoon even reageren op iemands gedichtje en dan komen ze vanzelf wel eens kijken naar jouw gedichtjes.. ondertussen krijg ik wat meer reacties Ik zal eens bij jou gaan zien ! ik maak ook graag mensen blij liefss |
| Naar boven | |