1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: een leven in de stilte

1
datum 23-11-11 15:20
startpost
Poetess-Sascha
iedere dag heb ik er mee te maken,
een lange stilte in mijn hart,
soms duurt het een hele dag,
en soms lijkt het voor eeuwig!

want het valt niemand op,
waar ik mee zit,
dat weet niemand,
en ik hou me stil.

waarom heeft niemand het door?
waarom kent mijn leven maar 1 vriendin?
wat heeft mijn leven eigenlijk nog voor zin?

dan ga ik maar,
ik sluit mijn leven af,
dit was de laatste dag,
dat iemand leven in mij zag!

R.I.P
datum 23-11-11 19:27
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Mooi geschreven! Er zullen vast nog meer mensen van je houden! Alsjeblieft, doe het niet! Wij op 1001gedichten houden van je en kunnen je niet missen, want al je gedichten zijn toppie! Als je wilt praten mag je me altijd mailen!

Liefs, ME
datum 23-11-11 21:52
reactie 2
elly94
doe het alsjeblieft niet!!!!!!!! ik ben zelf al 5 keer overhaald om het niet te doen.
je komt er wel door, dat beloof ik je. mij mag je ook altiiijd mailen. pleas doe het niet.
veel liefs en sterkte
datum 23-11-11 22:19
reactie 3
matthijs208
Er is nog iemand die je beter kent dan die ene vriendin en dat is Jezus hij is de schepper en kent je problemen en waar je echt mee zit. Zijn liefde is een volmaakte liefde en (wat ik niet weet) als je niet door hem vergeven bent en gered dan wacht een verschrikkelijk einde voor eeuwig. Wat ik kan doen is voor je bidden tot God, dat je Jezus zijn liefde en genade mag leren kennen en roep zelf ook zijn naam aan of bid tot hem, als je wilt. Ik wil je iets laten zien www.youtube.com/watch?v=FVJqRLU3J0I&feature=related
datum 25-11-11 13:17
reactie 4
Marieke2011
Je bent sterk!! Echt je komt er door, maar nu is het moeilijk misschien, maar weet er zijn velen die jou echt zullen missen en erg veel om je geven en houden!! Ben er ook voor jou,, mail mij als je wilt praten. Liefsss
Naar boven

1

Reageren op: een leven in de stilte

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.