Gedichten check: Pesten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Pesten..ik zie het bijna elke dag En ik vind het echt een stom gedrag Het is een van de dingen waar ik me aan stoor Want waar is het eigenlijk goed voor? Je bezorgt iemand alleen maar pijn En diegene kan nooit een keer zichzelf zijn Waarom wil je niet inzien dat pesten slecht is? Want pesten is niet zomaar een gebeurtenis! 'Woorden doen geen pijn' is niet waar Meestal is gepest worden voor iemand heel zwaar Je bent zoals je bent. Dat geld voor iedereen En iedereen verdient goede vrienden om zich heen Wat maakt het uit of je lelijk bent of knap? Iedereen verdient vriendschap! Doe gewoon normaal tegen elkaar Ook al is iemand nog zo raar |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
super mooi!!! en ik ben het met je eens maar vind je het wel eerlijk als iemand jou pijn heefd gedaan en jij dat terug doet? zoals wraak? en een wereld met alleen goede mensen is ook niet goed denk ik.. denk er maar eens over na |
| reactie 2
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Nou..meestal doe ik niks terug..Dan denk ik..stik maar..want met wraak maak je het alleen maar erger. En een wereld met alleen goede mensen vind ik juist beter..want dan is er geen racisme enz. ..en pesten en buitensluiten is voorbij. Dat zou toch juist beter zijn? XXX |
| Naar boven | |