Vragen over de site: pronken met andermans gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jaseta Berichten: 2 |
Ik heb gisteren ontdekt dat iemand mijn gedicht onder haar account heeft geplaatst hier op 1001gedichten.nl . Zijn er meer mensen die ontdekt hebben dat hun gedicht geplaatst is door een ander lid onder eigen account? |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Je kunt dit aangeven door bij het gedicht op: Gedicht melden te klikken, meld dan even de link naar jouw gedicht en wij zullen het voor je uitzoeken. Zorg wel dat je ingelogd bent. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
jazeker zijn er meer mensen waarbij dat gebeurd, dit moet echt niet kunnen vind ik.....zo erg, mensen leggen toch hun hart en ziel in een gedicht....daarom schaam je( voor diegene dan he, die gedichten stelen van andere) liefs cindy |
| reactie 3
|
|
|
Jaseta Berichten: 2 |
Lieve allemaal, Het probleem is opgelost. Dank zij de beheerder is het verwijderd bij de dame in kwestie. Ik had het gedicht ook al gemeld. Ik was erg benieuwd ook of meerdere mensen hier mee te maken hadden gehad en wie weet is het wel dezelfde persoon. Zulke mensen horen niet op deze site. Het is heel triest dat mensen dit doen. En net wat jij zegt, Cindy, iemand legt zijn hart en ziel in het gedicht. Het deed me dan ook pijn om te zien dat een ander mijn gedicht geplaatst had onder eigen naam. Maar zoals ik al zei, het is opgelost en mijn dank is groot naar de beheerder! Dat noem ik nog eens service! |
| reactie 4
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Ik heb dit al veel meegemaakt, maar nog niet op deze website. Buiten 1001gedichten vond ik vele van mijn gedichten terug, zoals ook in een liedje op Youtube. Kan ik daar iets aan doen? Aangezien bij geen enkele een vermelding staat van mijn naam of dergelijke. |
| reactie 5
|
|
|
CookiesMunchEather Berichten: 34 |
Echt heh ik heb me gedicht ook gevonden op een andere website :S Ik wilde melden maar moest een account gaan maken? Kan je er iets aan doen? -.- |
| Naar boven | |