Gedichten check: Voorbij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Het voelt alsof er een regenbui is losgebarsten Ik kan ieder moment in woede uitbarsten Het voelt alsof de zon voor eeuwig is onder gegaan Alsof ik nooit meer zal bestaan Waarom moest je dit doen? Was het maar zoals toen Ik dacht dat je een vriendin was Maar dat ben je niet..dat besef ik me nu pas Waarom heb je het doorverteld? Ja, ik weet het nu. Iemand heeft me er over gebeld Weet je wel wat dit met me doet? Voel je je nu soms goed? Mijn droom is aan stukken gescheurd Niemand die me op beurt Ik kan niets anders doen, dan huilen tot mijn tranen op zijn En mijn hoofd bonkt van pijn Het voelt alsof de zon is ondergegaan en nooit meer op komt En natuurlijk ben ik het, bij wie zo iets overkomt Het voelt alsof ik niet meer zal bestaan Toch zal ik ondanks dit door moeten gaan Ik zal niks anders doen dan huilen en treuren Want iemand wilt mijn droom aan stukken scheuren Ik zal huilen, omdat ik het fijne gevoel mis En ik weet dat het voor altijd voorbij is |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heel mooi!! Mooi je gevoel beschreven! Het gaat je lukken om weer je droom na te kunnen leven!! Want, vergeet niet, na regen komt zonneschijn! Ookal zal het nu nog als overleven voelen. But you're strong enough!! Liefs, ME |
| reactie 2
|
|
|
Annerie Berichten: 3 |
HEEL MOOI!!! |
| reactie 3
|
|
|
Thanx<3 |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 9 |
Waauw, Geen woorden voor, super mooi gedicht. Sterkte schatje<3 Dikke kus omdat je zo mooi schrijft(K) Liefss |
| reactie 5
|
|
|
:O heel erg bedankt!<3 jij schrijft ook heel mooi!! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
heel mooi!!! echt geweldig =D lieffs sheala |