Gedichten check: wat deed ik fout
|
startpost
|
|
|---|---|
|
sharingan Berichten: 45 |
Hij schreeuwt mijn naam… Wat ben ik vergeten? Langzaam loop ik de trappen af Zo bang… Wat was er verkeerd gegaan? Hoe zou hij me straffen? Hij staat niet meer onderaan de trap Ik loop de woon kamer in Nog niks In de keuken ‘ik ben hier’ Ik hoor het Hij is boos Wat ging er fout? Ik schuif voorzichtig naar de keuken Hij kijkt boos naar mij en wenkt O god… ik ga eraan Ik loop naar hem toen ‘wat klopt hier niet?’ Ik haal mijn schouders op Waar heeft hij het over? Hij grijpt mijn haar vast en duwt mijn hoofd voor over ‘wat klopt hier niet!’ Ik ben bang Ik hang met mijn hoofd boven het aanrecht Hij wijst met zijn vrije hand op het aanrecht Ik zie het Ik word boos Er ligt een haar op het aanrecht Mijn haar ‘zie je dat!’ Ik wil knikken Maar hij houd mijn haar vast Het is mijn schuld Ik liep met los haar door de keuken Hij trekt mijn hoofd achter over ‘nog 1 keer’ ‘nog 1 keer!’ ‘en ik knip alles er af!’ Niet slaan… alsjeblieft niet slaan Ik knijp mijn ogen dicht Kut! Ik voel een traan ‘en huilen! Kijk me aan!’ Ik kijk en zie … Dus toch slaan Hij laat los Ik ren weer terug naar boven En knip al mijn haar van mijn hoofd Als hij maar niet meer slaat |
| reactie 1
|
|
|
Smokeyw Berichten: 1 |
Je had je haar los? of wat dat de fout niet? |
| Naar boven | |