Gedichten check: Kan iemand mij helpen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik zit mijn hele leven al met wat problemen en het leek me wel leuk om het in een gedicht te schrijven. Het hele gedicht gaat over mijzelf en is dus echt. I like writing, I do it all the time. But the fun is, It doesn't have to rhyme. My whole life is a fight, Cause I'm searching for the right. My problems are turning bigger, Everytime they pull another trigger. Everytime I wear another face, Why can't I go to the future? And let the past erase. Always I feel bad, Cause they try to drive me mad. I hope someone can help me, I really do. And this whole story is true. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
heel mooi geschreven.....en ja problemen hebben we allemaal, maar het fijne is wel dat vooral hier op 1001 mensen begrip voor je hebben. hoop ook dat jij daar wat aan hebt. vind dat je echt hele mooie gedichten maakt, ben echt fan van je. blijf in jezelf geloven, en weet ieder mens is uniek, en al het goede waard, een ook jij. ga vooral door met die mooie gedichten te maken. liefs cindy |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Bedankt voor je lieve reactie cindy. Ik vind jou gedichten ook goed! kus lucas |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Mooi gedicht, zeker doorgaan! En blijf in jezelf geloven, want ik weet dat je het kan! xxx |
| Naar boven | |