Gedichten check: ...titelloos nog....
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
al een hele tijd geleden half geschreven..nu afgemaakt..weet niet echt of het is gelukt.. ook nog geen titel gevonden... denkend kijkt ze door het raam terwijl ze stilletjes zit op de bank voelt ze een traan van vreugde en verdriet over haar wangetjes naar beneden gaan een traan van vreugde om wat ze ondanks alles toch heeft bereikt met haar strijd maar ook een traan van verdriet als ze terug denkt aan haar kind en tienertijd als kind moest ze al zoveel mee maken wat haar nog steeds pijn en verdriet doet dat wat haar nog steeds in haar hartje doet raken al vroeg in haar tienertijd moest ze op eigen benen staan maar wat weet een jonge tiener nauw eigenlijk van het leven dus zonder dat je het haar kwalijk kunt nemen zijn er wat wel dingetjes niet helemaal goed gegaan dingetjes die haar wel veel heeft bezeert maar daar heeft ze ook weer veel van geleerd dingetjes die haar nooit meer gebeuren zal want nu is zij een volwassen en krachtig persoon die nooit meer zal vallen in zo’n diepe dal een hobbel kondigt zich voor haar nog aan maar met haar kracht en levenslust zie ik haar heel snel en vreugdevol over die hobbel gaan Anonymous |
| reactie 1
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Erg mooi, het raakt me.. want ik weet, wat jij weet, en dat die persoon echt een vechter, krachtig persoon is!! Liefss |
| reactie 2
|
|
|
dank je wel marieke...dat is ze idd..liefss . |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
heel mooi, idd die persoon lijkt me een vechter als ik het zo lees wat hier beschreven staat., echt een mooi gedicht. het raakt me. liefs cindy |
| reactie 4
|
|
|
reoudshoorn Berichten: 10 |
Heel erg mooi zeg... Misschien is dat een goede titel? 'Vechter' Want zo komt het ook op mij over! |
| reactie 5
|
|
|
heije Berichten: 6 |
als ik het een titel moest geven zou ik het "krachtig water uit ver verleden' noemen of zoiets... vind het prachtig geschreven... liefs |
| reactie 6
|
|
|
dank jullie wel allemaal...liefss |
| Naar boven | |