Gedichten check: In mijn hart(L)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Je bent in mijn hart, voor altijd Ik wil je dan ook nooit meer kwijt Ik zal er altijd voor je zijn Al doet het leven nog zo'n pijn Ik weet dat jij er ook altijd zal zijn voor mij Dat maakt me echt heel blij En er is nog iets wat je echt moet weten: Ik ga je nooit meer vergeten Je bent betekent echt heel veel voor mij 'Ik hou van je' is wat je zei En nu zeg ik dat ook tegen jou Ik hou van je! Ik sta naast je in de kou Als jij me ooit verlaat, ga ik dood van verdriet Want zonder jou kan ik echt niet Jij bent wat mij vasthoud in dit land Je staat voor altijd in mijn ziel gebrand!! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
wauw echt mooi..liefs cindy |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Jaa mooi gedicht, heel mooi geschreven weer!! Liefs |
| reactie 3
|
|
|
Heel erg bedankt allebei<3 Ik heb het gedicht geschreven voor 3 vrienden van deze site: Yasmine, Kevin en Lieke |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
zo lief zullen ze heel blij mee zijn |
| reactie 5
|
|
|
Lieke heeft het al gezien, want ik heb het gestuurd op MSN En ze zei: Aaaah! Suus je bent echt lief ! En Kevin, Lieke of Yasmine..als je dit leest: Ik hou van je!! En ik wil je never nooit meer kwijt!! |
| reactie 6
|
|
|
Jaa indd, echt heel lief!! Hoop dat je hem nog gaat delen met onss..!! Hij zou vast prachtig zijn!! Liefss |
| reactie 7
|
|
|
Ik heb eerst het gedicht er op gezet en daarna hier op het forum gezet We zullen moeten wachten tot het gedicht niet meer in de wacht staat.. Maar echt bedankt allebei<3 |
| reactie 8
|
|
|
Echt supper leuk, je bent echt goed op dreef!! Met je gedichten.. toppi!! Liefs |
| reactie 9
|
|
|
Thnx<3 |
| Naar boven | |