Gedichten check: Huilend herhaal ik vandaag~
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Huilend herhaal ik vandaag Alles is me afgenomen; Mijn lach, mijn vrolijkheid, ik ben het gewoon helemaal kwijt. De proactiviteit, de positieve zin, ik zie het nut er niet meer van in. Hoe is het toch zover kunnen komen? Zie je aan me dat ik mezelf heb gesneden? Zie je aan me dat ik de trein heb gemeden? De enige in mijn leven, die nog niet de moed heeft opgegeven, is de angst. Het beperkt me in zekere mate, maar niemand heeft het in de gaten, Want voor mezelf ben ik het aller-bangst. Nee, dat houd ik allemaal verborgen, ik bespaar jullie de vele zorgen. Vanbuiten zie je een enthousiaste, vrolijke meid, maar vanbinnen ben ik de weg helemaal kwijt. Zie je aan me dat ik worstel met het verleden? Zie je aan me dat ik moeite heb met het heden? Met haar gaat het altijd; ‘Supergoed’ want ze wil niet dat iemand jou verdriet doet. Daarom doet ze zich steeds vrolijk voor, en zet ze met moeite door. Maar zie je dan niet dat ik kapot aan het gaan ben? Zie je dan echt niet dat ik deze persoon ook niet ken? -------------------------------------------------------------------- Wat vinden jullie hiervan? Nog tips? |
| reactie 1
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Ik wilde inhoudelijk reageren, angst is denk ik geen goede basis, maar de liefde overwint angst. Ik wilde je iets laten zien wat me diep raakt www.youtube.com/watch?v=UaIbym0hYtY |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Wauw erg mooi, een aangrijpend gedicht, ook omdat ik dingen herken hier in! Maar weet het komt goed, soms toch maar even die masker af! Weet ik ben er voor je, als je wilt praten mail of laat een reactie achter! Liefss |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 2 |
wauw wat een mooi gedicht dit is erg mooi omschreven! ik herken dingen hier in het raakt me erg, veel kippenvel echt wuaw, ga zo door, en wees sterk en weet dat er mensen zijn om je heen |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 31 |
mooi gedichtje!! XXkuzz |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Dank je wel allemaal!! Wat zijn jullie lief!! =) |