Gedichten check: Soms
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Soms zou ik willen dat ik er niet meer was Ik bedoel, kijk naar mijn klas Een paar meisjes zeiden: we zijn goede vriendinnen En ik wil je mijn hele leven beminnen Alsof daar iets van is gekomen Echt niet! Alleen maar in mijn dromen Wat heb ik toch misdaan? Misschien moet ik het maar laten gaan Op een dag als vandaag trek ik deze conclusie: Soms is vriendschap echt een illusie Dromen zijn beter dan echt En dat meen ik oprecht Alles gaat fout in mijn leven Ik heb het al lang opgegeven Vele mensen die ik lief heb, hebben me verlaten voor altijd Ik wilde hen echt niet kwijt Nooit kan er iets goed gaan En altijd heb ik het gedaan Alles wat ik doe is verkeerd En alles heb ik al geprobeerd Nooit een echte vriend(in) om me heen Altijd voel ik me alleen Ik denk dat ik het maar beter op kan geven En er mee moet leren leven.. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
geef nie op meid, er zijn echt wel mensen die om je geven en je begrijpen, kijk maar hier op 1001. liefs cindy |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Helemaal met je eens Cindy, weet je bent niet alleen, er zijn velen die om je geven en van jou houden!! Ben voor je! Liefs |
| Naar boven | |