Huiskamer: Opdracht voor jullie;)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Heey! Ik heb een opdracht (als je het leuk vindt natuurlijk) Vorig jaar bij Nederlands moesten we een keer een gdicht maken in verschillende talen wat op hetzelfde neerkwam. Ik vond het een erg leuke opdracht Vind je het leuk? schrijven maar! XXX Suus |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
Heej suus Nou leuk opdracht Ik hou ervan om in andere talen te schrijven Ik heb er eentje voor je Ik denk niet dat snapt Maar hier: Roshni Chand se Hota Hai Setaro se Nahi Mohabbat Ek se Hota Hai Hazaro se Nahi Xx |
| reactie 2
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
snap t niet echt suusie leg eens uit! [b]"You're Beautiful in your own way!"[/b} |
| reactie 3
|
|
|
preciousB Berichten: 2 |
leuk Te amo Me amor! |
| reactie 4
|
|
|
@Verysadtofeel Ik snap het inderdaad niet Maar wat ik bedoel..Dat je een gedicht schrijft in het Nederlands en dan ook in het Engels. En dat moet dan op het zelfde neer komen. Dus als je een gedicht schrijft over verliefdheid in het Nederlands, moet je dat een soort van vertalen naar het Engels of een andere taal. Of meerdere talen. Maar het moet wel blijven rijmen XXX Suus |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
okee ff denken...... wel leuke opdracht Suus.... oke ik heb hem al bij mijn gedichten staan maar hij blijft leuk.(vind ik) Rattle his bones over the stones It's only a pauper Who nobody owns ( rammelende botten Boven de stenen 't is maar een pauper Om wie niemand zal wenen) XX Sheala |
| reactie 6
|
|
|
Jaa, dat bedoel ik dus! XXX Suus |
| Naar boven | |