Gedichten check: Naar de bodem van de zee
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 149 |
de golven nemen mij met zich mee tot midden in de grote zee daar waar ik niet meer kan staan ik probeer mijn hoofd boven water te houden maar voel me steeds weer kopje onder gaan het water is koud en mijn lichaam doet zeer ik blijf maar trappelen met mijn benen maar mijn lichaam zegt, ik wil niet meer langzaam wordt de rest van mijn lichaam verdoofd mijn hart gaat steeds langzamer kloppen omdat mijn hoofd er ook niet meer in geloofd met de laatste kracht die nog zit in mij denk ik aan een speciaal persoon en mooie herinneringen flitsen nog eenmaal voorbij een laatste golf neemt mij dan met zich mee naar een plek waar ik eindelijk kan rusten namelijk naar de bodem van de zee. 07-11-2011 Anonymous |
| reactie 1
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
erg mooi! raakt mij echt in het diepste van mij hart! Liefs |
| reactie 2
|
|
|
bedankt voor je reactie..marieke...liefs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 22 |
echt heel mooi....liefs cinthia |
| reactie 4
|
|
|
dank je ..cinthia..liefs |
| reactie 5
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Virtuele knuffel, mooi geschreven. Ik kan alleen maar zeggen net zoals Marieke, leg je vertrouwen in Jezus. Stel je open voor hem bid en vraag hem kracht. Liefs |
| reactie 6
|
|
|
bedankt voor je reactie matthijs...alleen geloven en bidden is niet echt mijn ding...heb alles bereikt op eigen kracht..dus lukt me nu ook..maar toch bedankt.. grtjesss |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
dees ookal zo mooi man. jij kunt mooi dichten. kan je hier ook je gedichten opzetten? liefs cindy |
| reactie 8
|
|
|
dank je wel...cindy. yip dat kan...soms zet ik het gedicht eerst hier op.. zodat mede dichters eerst nog opmerkingen of foutjes zien die ik over het hoofd zie.. . grtjess liefss |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 89 |
ow okay dan ga ik da ook eens doen |
| reactie 10
|
|
|
oke dan ben benieuwd.. |