Gedichten check: Waarom?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Waarom deed je dit? Vind je het gek dat ik hier met tranen zit? Door jou gelooft hij het niet meer Ik word al verdrietig als ik hem zie, keer op keer Ik snap je echt niet Waarom doe je me zoveel verdriet? Denk je dat ik geen gevoel heb? Je schreef zelfs ooit: hvj. Dat was dus nep! Snap je het dan niet? Snap je mijn verdriet? Dit kan je waarschijnlijk niets schelen, maar toch wil ik dit met je delen: Ik werd vorig jaar buitengesloten en gepest Daardoor was ik iedere dag gestrest Maar toen kwam ik hem tegen En had een vriendschap met hem gekregen Tot op die ene dag met het eindfeest Was ik er maar nooit heen geweest Ze vroegen hem voor mij, zonder dat ik het wou Toen was het voorbij, en stond ik in de kou Later dacht ik: Ik kan het oplossen En me uit dit leiden verlossen Ik ben toch niet meer verliefd op hem En wordt niet meer mega blij van zijn stem Maar toen las je mijn gedicht.. Een soort van bericht.. Maar dat schreef ik in de vakantie, toen ik nog op hem was Je vertelde het door! En niet alleen aan de klas Ook aan hem..natuurlijk gelooft hij me nu niet Snap je nu eindelijk mijn verdriet? Ik wil echt geen ruzie Vriendschap is toch geen illusie? Ik wil weer bij hem zijn En nooit meer deze pijn! Ik heb spijt, echt waar! Ik doe wat je wilt, maar.. |
| reactie 1
|
|
|
kevinspaan Berichten: 33 |
echt zo heel erg moor geschreven. maar ik denk dat je deze gedicht niet aan hem moet laten zien. dat geeft misschien meer problemen. maar ik weet geen oplossing best is het laten vergaan. je moet dan effe doorbijten maar gaat vanzelf wel over. ik vindt het zo jammer dat ik niet dicht bij je ben dan kon ik je helpen. wjnmk hvj xxxKevin |
| Naar boven | |