Korte verhalen check: Vastgeketend
|
startpost
|
|
|---|---|
|
notesforyouuw Berichten: 14 |
Nu lig ik daar tegen een boom. Vastgeketend met een touw, mijn ogen dicht, mijn borst gaat niet meer op en neer... Mijn lichaam maakt zich los. Niet van de ketens, maar van zichzelf. Ik kijk om en zie mijzelf. En daar.... daar loopt hij. Lopen? Hij sluipt, hij sluipt in de schaduw van de struiken. Hij komt dichterbij. Steeds dichter bij mijn geketende lijf. Mijn lijf dat vecht, dat geluidloos schreeuwt. Mijn lijf, dat hapt naar lucht, lucht die er niet is. Ik kijk naar mijn eigen gezicht. Angst, ik zie alleen maar angst. Hij komt nog steeds naderbij. Sluipt als een moordenaar. Hij legt zijn blik op mijn lijf, op mijn leven. Hij kijkt naar mijn vastgeketende ik. Op zijn gezicht geen angst, maar ook geen medelijden. Zijn blik is donker en grauw. Hij nadert, ik geef een gil, maar mijn lichaam geeft geen geluid. Nu staat hij naast mij. Hij bukt zich, streelt mijn wang en neemt dan bezit van mij. De Dood. Hij is gekomen en ik kon er niets tegen doen. En terwijl ik verder opstijg blijf ik naar mijn vastgeketend lichaam op de grond kijken..... |
| reactie 1
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Hee, het is gelukt!! Xx Diana |
| Naar boven | |